• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-30257_19093_150x190

B-LEARNING W DIAGNOZIE I TERAPII LOGOPEDYCZNEJ DZIECI

  • Wydawca: Harmonia
  • Rok wydania: 2019
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 248
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7744-187-9
 
36,00 zł
32,40 zł 32,40 zł PLN 1
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

B-learning w diagnozie i terapii logopedycznej dzieci

Autor: Joanna Jatkowska

Przedmiotem naukowych zainteresowań autorki niniejszej książki stał się w ostatnich latach rozwój językowy współczesnego dziecka w kontekście pojawienia się nowych mediów – komputerów, laptopów, tabletów, netbooków, komórek i smartfonów. Postęp technologiczny spowodował powstanie nieznanych do tej pory w edukacji, w tym także w logopedii, zjawisk e-learningu i b-learningu. […]
Koncepcja interaktywnych i multimedialnych lekcji logopedycznych, nazwanych e-logolekcjami, wpisała się w światowe trendy rozwoju edukacji, a przede wszystkim spodobała się dzieciom doskonalącym swoją wymowę oraz ich rodzicom, którzy coraz częściej poszukiwali w internecie profesjonalnej pomocy logopedycznej.
Ze wstępu
W polskiej literaturze specjalistycznej „b-learning” to termin nowy. Pochodzi z języka angielskiego – blended learning – co jest tłumaczone na język polski jako nauczanie mieszane, zmiksowane, hybrydowe lub komplementarne.

Spis treści

B-learning w diagnozie i terapii logopedycznej dzieci

Autor: Joanna Jatkowska

  1. Rozwój B-learningu na świecie i w Polsce
  2. Dziecko w cyfrowej rzeczywistości
  3. Nowe technologie w polskiej logopedii
  4. Projekt własny logopedycznej platformy e-learningowej
  5. Wdrożenie koncepcji b-learningu w logopedii
  6. Analiza materiału badawczego
  7. Perspektywy rozwoju b-learningu

 

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY