• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Błędy językowe uczniów z inteligencją niższą niż przeciętna

BŁĘDY JĘZYKOWE UCZNIÓW Z INTELIGENCJĄ NIŻSZĄ NIŻ PRZECIĘTNA

  • Wydawca: Difin
  • Rok wydania: 2015
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 174
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7930-715-9
 
40,00 zł
36,00 zł 36,00 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Wśród uczniów, którym szkoła powinna zapewnić wszech­stronną pomoc są dzieci z inteligencją niższą niż przeciętna. Ucznio­wie ci, pomimo zaangażowania w proces edukacji, nie są w stanie opanować wymaganego materiału szkolnego, popełniają mnóstwo błędów, w tym takich, które w istotny sposób zakłócają zrozumie­nie nadawanego komunikatu.

Książka jest pierwszą próbą zasygna­lizowania zakresu i specyfiki zachowań językowych uczniów z inte­ligencją niższą niż przeciętna na poziomie szkoły podstawowej i gimnazjum.

Spis treści

Wstęp

1. Inteligencja niższa niż przeciętna

1.1. Inteligencja. Pomiar inteligencji. Klasyfikacja stopni rozwoju umysłowego. Odchylenie standardowe. Krzywa inteligencji
1.2. Inteligencja niższa niż przeciętna
1.3. Charakterystyka uczniów z inteligencją niższą niż przeciętna
1.4. Pomoc uczniom z inteligencją niższą niż przeciętna

2. Opinie jako kryterium kwalifikacji prac uczniowskich do analizy błędów językowych

3. Ogólny problem badawczy

3.1. Ustalenia terminologiczne
3.2. Klasyfikacja błędów językowych

4. Analiza zachowań językowych

4.1. Błędy fleksyjne
4.2. Błędy składniowe
4.3. Błędy leksykalne
4.4. Błędy stylistyczne
4.5. Błędy na poziomie tekstowym

Wnioski 

Bibliografia 

Streszczenie w języku angielskim

Linguistic problems of slow learners 

Aneks

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY