• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Diagnoza i wspomaganie rozwoju psychoruchowego dziecka w wieku przedszkolnym + CD

DIAGNOZA I WSPOMAGANIE ROZWOJU PSYCHORUCHOWEGO DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM + CD

  • Wydawca: Bliżej Przedszkola
  • Rok wydania: 2018
  • Wydanie: IV
  • Ilość stron: 200
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-65915-14-6
 
49,00 zł
44,00 zł 44,00 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Diagnoza i wspomaganie rozwoju psychoruchowego dziecka w wieku przedszkolnym + CD

Autor: Karolina Skarbek

Ta książka to wsparcie dla nauczycieli zawierająca niezbędne wytyczne związane z przepisami oświatowymi, usystematyzowaną wiedzę merytoryczną oraz praktyczne wskazówki i gotowe projekty, które ułatwią stawienie czoła nowym wyzwaniom i obowiązkom.

W jaki sposób ta publikacja pomoże nauczycielom?

- przybliży pojęcie i metody diagnozy funkcjonalnej;
- uporządkuje wiedzę z zakresu prawidłowości i rozwoju dziecka w poszczególnych sferach;
- rozwinie umiejętności konstruowania prób diagnostycznych do oceny rozwoju dziecka;
- omówi ogólne zasady dotyczące organizowania działań wspierających rozwój dziecka;
- przedstawi zagadnienia dotyczące planowania terapii i doboru odpowiednich ćwiczeń;
- pokaże, jak można organizować działania wspierające w sposób praktyczny, krok po kroku.

Książka zawiera gotowe arkusze diagnostyczne!

…czyli praktyczną pomoc przy indywidualnym traktowaniu każdego dziecka i postrzeganiu go w szerszym kontekście uwarunkowań biologicznych i środowiskowych.
To bogaty zbiór doświadczenia zdobytego przez autorki w trakcie wieloletniej praktyki psychologicznej w pracy z dziećmi przedszkolnymi i nauczycielami, oparty dodatkowo o fachową literaturę z zakresu psychologii i pedagogiki.

W aneksie oraz na płycie CD dołączonej do książki zamieszczamy gotowe arkusze diagnostyczne z podziałem na sfery dla poszczególnych etapów wiekowych. Nauczyciel może z nich skorzystać, wykorzystując tylko interesujące go zakresy, np. wybrać zadania do oceny wyłącznie jednej lub dwóch, czy trzech sfer. Może też wybierać zadania dla dzieci młodszych lub starszych – odpowiednio do potrzeb i stawianych sobie pytań diagnostycznych. Zachęcamy do indywidualnego traktowania każdego dziecka i uwrażliwiamy na konieczność postrzegania go w szerszym kontekście uwarunkowań biologicznych i środowiskowych.

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY