• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Dodatkowe lata Łatwe ćwiczenia na pełną sprawność ciała i umysłu w każdym wieku

DODATKOWE LATA ŁATWE ĆWICZENIA NA PEŁNĄ SPRAWNOŚĆ CIAŁA I UMYSŁU W KAŻDYM WIEKU

  • Wydawca: Vital
  • Rok wydania: 2018
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 260
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-65846-44-0
 
39,30 zł
31,20 zł 31,20 zł PLN 1
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Dodatkowe lata. Łatwe ćwiczenia na pełną sprawność ciała i umysłu w każdym wieku

Autor: Frank Elstner, Gerd Schnack

Wraz z postępami medycznymi długość naszego życia nieustannie się zwiększa. Dlaczego zatem wiele osób w zaawansowanym wieku nie potrafi się cieszyć dodatkowym czasem, jaki otrzymały? Powodem są dolegliwości nierozerwalnie łączone z jesienią życia. Jak przekonuje ta książka, każdy z nas może ich uniknąć! Autorzy przetestowali prezentowane przez siebie porady na własnej skórze. Dzięki nim poznasz proste ćwiczenia do codziennego wykonywania. Będziesz mógł z nich skorzystać dosłownie wszędzie – w domu, pracy, jak i podczas podróży. Będziesz wykonywać energetyczne przysiady relaksacyjne określane mianem „Stretchingu totalnego” oraz pracować z powięziami. Przeprowadzisz medytację nerwu błędnego oraz doznasz głębokiego, regenerującego relaksu poprzez medytację. Podaruj sobie dodatkowe lata życia w pełni zdrowia!

Spis treści

Dodatkowe lata. Łatwe ćwiczenia na pełną sprawność ciała i umysłu w każdym wieku

Autor: Frank Elstner, Gerd Schnack

Przedmowa

ROZDZIAŁ 1 Medytacja nerwu błędnego

Pacjenci ze statku ● szpitala „Helgoland” podczas wojny w Wietnamie ● Odruch ratujący życie: Uciskanie oczu ● Włóczęga: Nerw błędny jest wszędzie ● Krok w krok: Układ współczulny oraz układ współczulny ● Służą nie tylko do myślenia: nerwy czaszkowe ● „Ładunek allostatyczny”: Gdy stres nie ma końca ● Medytacja: powrót do łona matki ● Zasada Stradivariusa: Muzyka i medytacja ● Oskar z klasztoru ● Uderzyć we właściwy ton: jak działa muzyka ● Medytacja dla oczu: one to mają nerwy ● Medytacja nerwu błędnego: najlepszy środek antystresowy ● I sen staje się prostszy

ROZDZIAŁ 2 Elastyczność: energetyczny drogowskaz dla świata przyrody i człowieka 

● Życie w takcie: rytmiczny odmach ● Skutki grzechu zaniedbania: Dlaczego siedzenie wpędza nas w chorobę ● Tajemniczy Mr. I. ● Rytuał bociana ● Eleganckie wejście: „swing Obamy” ● Buty na obcasie: Niedoceniane niebezpieczeństwo ● Powięzi: Chwilowa moda czy źródło uzdrowienia? ● Spław drewna w górach albo: Wnioski Viktora Schaubergera Spirala życia ● Gdy brak nam odmachu: Bolesny zespół kompresji ● Praktyka: Pierwsza pomoc dla barku oraz górnej połowy ciała ● Przy zerwaniu ścięgna prostownika milkną bębny ● Nieco praktyki: Dynamiczne rozciąganie z odmachem: Ćwiczenia ● Premia spełnionych lat dzięki elastyczności ● Nieco praktyki: Sprawdź swoją elastyczność

ROZDZIAŁ 3 Energia czerpana z przysiadu w kucki

Prawidłowy przysiad w kucki, ● „Potęga kucania” przeciw bólom pleców ● „Rodeo pleców” jako rytuał antystresowy ● Kobieca przypadłość: Choroba zwyrodnieniowa stawu kolanowego ● Kilka słów na temat prawidłowego wypróżniania: Przysiad w kucki a wizyta w toalecie ● Historia sedesu ● W jaki sposób pasta do zębów wychodzi z tubki? ● Przewlekłe zaparcia i ich skutki ● Gdy lekarz na ostrym dyżurze musi iść do toalety ● Przysiad w kucki a ciąża i poród

ROZDZIAŁ 4 Jogging powięzi: Bieganie zturbonapędem efektu katapulty

Strzał ostrzegawczy: O tym jak Frank Elstner zaczął biegać ● Na jedwabnych niciach: Wypadek Güntera Trauba ● Moderator jako pełnomocnik do spraw popularnego sportu ● Jogging to żadna frajda czyli: Biegają nie ci, co powinni ● Opadanie na pięty: odpalamy efekt katapulty ● Spiralny jogging ● Idealna sekwencja wykonywanych ruchów ● W trybie turbo: Kilka wariantów dla zaawansowanych ● Skoki na skakance trenują powięzi ● Po programie obowiązkowym, czas na program dowolny: Ćwiczenia poprawiające wytrzymałość oraz koordynację ● Rowerek dla powięzi w domu ● Cudowna lekkość bytu: Skoki na trampolinie ● W rytmie: Taneczny jogging ● Na zakończenie: Daj upust radości

ROZDZIAŁ 5 W formie dzięki dobrej wytrzymałości: Trenujemy serce i układ krążenia

Życie z pulsometrem? ● Odpowiednia prędkość: „Trening martwej przestrzeni” ● W podróży z maską nurkową ● W wodzie: Wodny jogging z maską nurkową ● Ćwiczenia dla początkujących ● Co dzieje się, gdy nie robimy zupełnie nic? ● Serca z Framingham ● Spadek po Theodorze Roosevelcie ● Szybkie serce, wolne serce ● Co powinieneś wziąć sobie do serca

ROZDZIAŁ 6 Do tego się przyzwyczaj: Siła rytuałów

Reguła Hebba ● Rytuał, który do mnie pasuje ● Cały dzień bez stresu: Plan na 24 godziny ● Rytuał siły energii ● Rytuał wiszącego mostu ● Lepsze niż jakakolwiek dieta: Powolne przeżuwanie zamiast łapczywego połykania ● Rytuał płetwonogów ● Przyjemność nocnego spoczynku: Nerw błędny jako środek nasenny

Posłowie 

Dodatek

Podziękowanie

O Autorach 

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY