• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Edukacja małego dziecka tom 4. Konteksty rozwojowe i wychowawcze

EDUKACJA MAŁEGO DZIECKA TOM 4. KONTEKSTY ROZWOJOWE I WYCHOWAWCZE

  • Wydawca: Impuls
  • Rok wydania: 2013
  • Wydanie: II
  • Ilość stron: 367
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7850-515-0
 
34,10 zł
30,69 zł 30,69 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Tom 4 serii Edukacja małego dziecka otwiera kolejne opracowania poświęcone szeroko rozumianej problematyce edukacji, wychowania i wsparcia dziecka w toku jego życia na poszczególnych etapach rozwoju. W tomie zostały poruszone zagadnienia związane ze wspomaganiem rozwoju i uczenia się dziecka. Opracowania zostały podzielone na dwie części: pierwszą zatytułowaną Wspomaganie rozwoju i uczenia się małego dziecka i część drugą: Konteksty wychowawcze – ku pedagogice współbycia. Artykuły prezentują rozważania teoretyczne, jak i empiryczne z zakresu kształcenia ogólnego dziecka w wybranych obszarach jego rozwoju poznawczego lub społecznego.

Spis treści

WSPOMAGANIE ROZWOJU I UCZENIA SIĘ MAŁEGO DZIECKA

Wspomaganie rozwoju dzieci w wieku niemowlęcym i poniemowlęcym
Zasady, szanse i trudności    
Pięciolatki w cieniu sześciolatków czy sześciolatki w cieniu pięciolatków – zagrożenia rozwoju starszych przedszkolaków    
Współcześnie stosowane metody pomocy dzieciom z trudnościami rozwojowymi. Doniesienie z ogólnopolskich badań sondażowych    
Dwie edukacje małego dziecka  
Potrzeba wyróżniania sukcesów szkolnych uczniów z trudnościami w uczeniu się    
Psychoedukacja jako forma wspierania rozwoju ucznia niedostosowanego społecznie –ujęcie systemowe   
Dziecko z nadpobudliwością psychoruchową i deficytem uwagi – najważniejsze problemy oraz sposoby postępowania  


KONTEKSTY WYCHOWAWCZE – KU PEDAGOGICE WSPÓŁBYCIA

Edukacyjne bariery kreatywności młodszych uczniów  
Sztuka i twórczość dziecka w kontekście jego rozwoju i wychowania estetycznego  
Radość dzieciństwa zagrożona – problemy wczesnej edukacji estetycznej   
Współbycie interpersonalne dzieci i dorosłych jako fenomen i zadania edukacji
Bliżej pedagogiki współbycia   
Możliwości i zagrożenia dla jakości życia dzieci na etapie edukacji wczesnoszkolnej  
Rodzice dzieci w młodszym wieku szkolnym w roli (nie)wymagającychodbiorców informacji o uczniowskich osiągnięciach szkolnych   
Językowy obraz współczesnej rodziny – na przykładzie wypowiedzi uczniów w młodszym wieku szkolnym   
Od edukacji dorosłych do kreowania potrzeb dziecka – świat potrzeb dzieckaw językowym obrazie reklam   
Wychowanie religijne w edukacji małego dziecka   
 

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

POLECAMY