JAK MÓWIĆ W SZKOLE O JĄKANIU PODRĘCZNIK DLA NAUCZYCIELI I LOGOPEDÓW
- Rok wydania: 2012
- Wydanie: I
- Ilość stron: 40
- Oprawa: miękka
- ISBN: 978-83-932587-1-0
powyżej 300zł Najniższa cena z 30 dni: 21,00 zł
Jak mówić w szkole o jąkaniu? Podręcznik dla nauczycieli i logopedów
Do publikacji dołączona jest płyta CD
Nauczyciel i logopeda otrzymują w tej książce wiele cennych informacji zarówno o zwykłej niepłynności mówienia, jak i o jąkaniu, a także porady dotyczące współpracy ze środowiskiem rodzinnym jąkającego się dziecka.
Odnajdą tu również podpowiedzi, jak przeprowadzić warsztatowe spotkanie z grupą klasową, w której znajduje się jąkający się uczeń. Pozycja ta przypomina raz jeszcze o potrzebie aktywnej współpracy logopedy z nauczycielami i rodziną jąkającego się dziecka w procesie terapii.
Godne podkreślenia jest coraz większe zainteresowanie problemami dysfluencji mowy u dzieci, gdyż zaburzenia płynności mówienia rozwijają się w zdecydowanej większości w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
dr Mieczysław Chęciek, neurologopeda