• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-komunikacja-w-mediach-spolecznosciowych_10506_150x190

KOMUNIKACJA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

  • Wydawca: Novae Res
  • Rok wydania: 2012
  • Wydanie: 1
  • Ilość stron: 206
  • Oprawa: twarda
  • ISBN: 978-83-7722-418-2
 
39,90 zł
35,91 zł 35,91 zł PLN 1
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Komunikacja w mediach społecznościowych omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata. To w dużej mierze serwisy społecznościowe i skupione wokół nich e-społeczności budują potęgę internetu, tworząc silną dialogiczność, przejawiającą się w ciągłej zamianie ról nadawcy i odbiorcy. Wypełnianie przez internautów różnego rodzaju witryn społecznościowych treścią nie tylko buduje potężne repozytorium wiedzy, ale pozwala również na tworzenie nowych jakości w komunikowaniu. Książka skierowana jest do badaczy mediów, humanistów zainteresowanych nowoczesnymi typami komunikacji oraz specjalistów e-marketingu i e-PR, którzy chcieliby w sposób bardziej świadomy wykorzystywać social media do celów biznesowych. Książka powinna zainteresować również wszystkich tych, którzy z ciekawością przyglądają się kierunkom ewolucji współczesnego społeczeństwa.

Wojciech Gustowski – redaktor naczelny wydawnictwa Novae Res, absolwent Filologii Polskiej Uniwersytetu Gdańskiego, Public Relations i Marketingu Partnerskiego Wyższej Szkoły Bankowej oraz Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Studiował literaturoznawstwo na Studiach Doktoranckich UG, gdzie wykładał edytorstwo multimedialne. Autor publikacji poświęconych problematyce mediów społecznościowych jako nowego kanału komunikacji społecznej i marketingowej.

Spis treści

Wstęp
I.Pojęcie komunikacji
1.Komunikowanie werbalne i niewerbalne

II.Komunikowanie w internecie
1.Dialogiczność
2.Anonimowość
3.Inne cechy komunikowania w internecie

III.Język pisany jako główne narzędzie komunikacji w internecie
1.Akronimy
2.Emotikony

IV.E-społeczność
1.Próba zdefiniowania społeczności internetowych
2.Rodzaje e-społeczności
3.Główne kanały komunikacji wykorzystywane przez członków e-społeczności
4.Społeczność skupiona wokół serwisu BiblioNETka
5.Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem e-społeczności

V.Wikipedia jako pars pro toto internetu

Zakończenie

Suplement. Przegląd z podziałem na rodzaj społeczności oraz krótka charakterystyka najpopularniejszych serwisów społecznościowych w Polsce
1.Społeczności dyskusyjne
2.Społeczności multimedialne
3.Społeczności obywatelskie
4.Społeczności kontaktowe
5.Wirtualne światy
6.Inne projekty społecznościowe 

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY