• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-krok-po-kroku-nauczanie-i-terapia-dzieci-z-umiarkowana-znaczna-i-gleboka-niepelnosprawnoscia-intelektualna_11437_150x190

KROK PO KROKU NAUCZANIE I TERAPIA DZIECI Z UMIARKOWANĄ, ZNACZNĄ I GŁĘBOKĄ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ

  • Wydawca: GWP
  • Rok wydania: 2021
  • Wydanie: II
  • Ilość stron: 368
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 9788374894807
 
59,90 zł
52,90 zł 52,90 zł PLN 1
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Jacek Kielin - psycholog, autor książek, prowadzi Przedszkole Specjalne "Orzeszek".

Katarzyna Klimek-Markowicz - psycholog kliniczny, pedagog specjalny, współzałożycielka Ośrodka Neuropsychologii i Psychoterapii w Poznaniu, założycielka Społecznej Podstawowej Szkoły Specjalnej "Zakątek".

Książka Krok po kroku. Nauczanie i terapia dzieci z umiarkowaną, znaczną i głęboką niepełnosprawnością intelektualną  będzie niezwykle pomocna dla rodziców, nauczycieli i terapeutów, którzy zajmują się  nauczaniem i terapią dzieci z umiarkowaną, znaczną oraz głęboką niepełnosprawnością intelektualną. W książce przedstawiono  tajniki pracy terapeuty  z dziećmi – począwszy od diagnozy i konstruowania indywidualnego programu nauczania, poprzez dobór i zastosowanie odpowiednich metod i ćwiczeń, aż po właściwą atmosferę pracy w placówce oraz chęć utrzymywania kontaktów z rodziną dziecka i włączenie jej w proces terapeutyczny. Nie wzbraniają się przy tym przed poruszaniem tematów problematycznych, takich jak trudne zachowania uczniów, które dla nauczycieli są szczególnym wyzwaniem. Prezentują też perspektywę neuropsychologiczną, niezwykle przydatną zwłaszcza w diagnozowaniu poszczególnych zaburzeń.

Tagi: Jacek Kielin ,

Spis treści

Część 1
Podstawy Jacek Kielin
Rozdział 1
Osobowość nauczyciela
Rozdział 2
Praca zespołowa i proces grupowy
Rozdział 3
Superwizja
Rozdział 4
Cele pracy
Rozdział 5
Między behawioryzmem a humanizmem
Rozdział 6
Jak pracować niedyrektywnie?
Rozdział 7
Strefa najbliższego rozwoju
Rozdział 8
Wykorzystanie w praktyce teorii Jeana Piageta
Rozdział 9
Naśladownictwo odroczone
Rozdział 10
Mowa i alternatywne sposoby komunikowania
Rozdział 11
Zabawa symboliczna
Rozdział 12
Rysunek dziecka
Rozdział 13
Jak prawidłowo stawiać wymagania?
Rozdział 14
Zachowania trudne
Rozdział 15
Jak konstruować program pracy?
Rozdział 16
Jak postawić diagnozę funkcjonalną?
Rozdział 17
Rodzice


Część 2
Spojrzenie neuropsychologiczne Katarzyna Klimek-Markowicz
Rozdział 18
Neuropsychologia
Rozdział 19
Badanie eksperymentalne - podstawowe założenia
Rozdział 20
Bloki funkcjonalne
Rozdział 21
Tonus - poziom aktywności
Rozdział 22
Odbiór danych – receptory
Rozdział 23
Interpretacja bodźców
Rozdział 24
Przetwarzanie i planowanie – uwaga
Rozdział 25
Przetwarzanie i planowanie – myślenie
Rozdział 26
Przetwarzanie i planowanie – pamięć
Rozdział 27
Przetwarzanie i planowanie - funkcje przestrzenne
Rozdział 28
Wykonanie
Rozdział 29
Analiza funkcjonowania poznawczego
Rozdział 30
Terapia neuropsychologiczna – podsumowanie
Załącznik 1
Bibliografia.

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY