• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-log_21624_150x190

LOGOPEDIA PRZEDSZKOLNA I WCZESNOSZKOLNA (TOM 2) DIAGNOZOWANIE I TERAPIA ZABURZEŃ MOWY

  • Wydawca: Harmonia
  • Rok wydania: 2021
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 832
  • Oprawa: twarda
  • ISBN: 9788377442142
 
122,00 zł
107,90 zł 107,90 zł PLN 1
Dostawa od 12.50 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 299zł
UWAGA!

Zamówienia złożone od dnia 20 XII 2021 r. mogą zostać zrealizowane w styczniu.

Opis

Logopedia przedszkolna i wczesnoszkolna (Tom 2) Diagnozowanie i terapia zaburzeń mowy

Autorzy: Mirecka Urszula, Domagała Aneta

Logopedia to jeden z najważniejszych projektów wydawnictwa naukowego Harmonia Universalis. Obejmuje on stworzenie serii monografii naukowych z zakresu najistotniejszych problemów współczesnej logopedii pod redakcją prof. UG, dra hab. Stanisława Milewskiegi oraz prof. UG, dr hab Ewy Czaplewskiej z Instytutu Logopedii UG, pod oficjalnym patronatem Polskiego Towarzystwa Logopedycznego.

Logopedia przedszkolna i wczesnoszkolna to dwutomowa monografia wieloautorska, której współtwórcami są pracownicy naukowi z różnych dziedzin wiedzy, zajmujący się przy tym problematyką logopedyczną, reprezentujący wszystkie znaczące ośrodki akademickie w Polsce. Wśród autorów są także czynni logopedzi. Poszczególne części monografii pod różnym kątem prezentują najważniejsze zagadnienia z zakresu logopedii związanej z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Problematyka ta ukazana jest w szerokim ujęciu, co sprawia, że czytelnik znajdzie w książce bogaty i różnorodny zasób wiadomości teoretycznych i praktycznych z zakresu profilaktyki, diagnozy i terapii logopedycznej.

Z recenzji prof. dra hab. Edwarda Łuczyńskiego

Tagi: logopedia książka ,

Spis treści

Logopedia przedszkolna i wczesnoszkolna (Tom 2) Diagnozowanie i terapia zaburzeń mowy

Autorzy: Mirecka Urszula, Domagała Aneta

Część I Profilaktyka, diagnoza i terapia logopedyczna

1. Profilaktyka logopedyczna.

2. Przesiewowe badania logopedyczne w przedszkolu i szkole.

3. Funkcje prymarne - połykanie i oddychanie. Ocena i usprawnianie.

4. Ocena budowy i motoryki narządów mowy.

5. Ocena warunków zgryzowych.

6. Funkcje słuchowe. Diagnoza i terapia.

7. Diagnoza i terapia sygmatyzmu (seplenienia).

8. Diagnoza i terapia rotacyzmu.

9. Diagnoza i terapia w przypadku mowy bezdźwięcznej.

10. Rzadziej występujące rodzaje dyslalii - diagnoza i terapia.

11. Diagnoza i terapia w przypadku palatolalii i rynolalii.

12. Diagnoza i terapia jąkania u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

13. Diagnoza i terapia w przypadku zaburzeń rozwoju mowy i języka pochodzenia korowego.

14. Postępowanie logopedyczne w przypadku bilingwizmu.

15. Rozwojowe zaburzenia czytania i pisania.

Część II Dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi. Aspekty logopedyczne.

16. Dziecko z zaburzeniami rozwoju mowy i języka pochodzenia korowego w przedszkolu i na etapie edukacji wczesnoszkolnej.

17. Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną w przedszkolu i na etapie edukacji wczesnoszkolnej.

18. Dziecko z uszkodzonym narządem słuchu w przedszkolu i na etapie edukacji wczesnoszkolnej.

19. Dziecko z autyzmem w przedszkolu i na etapie edukacji wczesnoszkolnej.

20. Dziecko z zespołem Aspergera w przedszkolu i na etapie edukacji wczesnoszkolnej.
21. Dziecko z mózgowym porażeniem dziecięcym w przedszkolu i na etapie edukacji wczesnoszkolnej.

22. Dziecko z padaczką w przedszkolu i na etapie edukacji wczesnoszkolnej.

23. Dziecko ze spektrum zaburzeń poalkoholowych (FASD) w przedszkolu i na etapie edukacji wczesnoszkolnej.

24. Dziecko niemowne i niemówiące - komunikacja alternatywnaw przedszkolu i na etapie edukacji wczesnoszkolnej.

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY