• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu

MEDIA I KOMUNIKOWANIE MASOWE. TEORIE I ANALIZY PRASY, RADIA, TELEWIZJI I INTERNETU

  • Wydawca: PWN
  • Rok wydania: Warszawa 2008
  • Wydanie: III
  • Ilość stron: 336
  • Oprawa: miękka foliowana
  • ISBN: 978-83-01-14300-8
 
49,90 zł
47,40 zł 47,40 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

 Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Książka:¦ syntetyczna i aktualna – niezbędna w pracy i na studiach;¦ przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne;¦ w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy – uzupełniający rozważania na temat mediów – rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim. Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom – dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.

Spis treści

1) Podstawowe pojęcia i modele
- Komunikowanie społeczne
- Środki i formy komunikowania
- Modele procesu komunikowania
2) Początki i rozwój badań
- Prekursorzy
- Aktualne tendencje
- Media i struktura społeczna: wzajemne relacje
- Media w perspektywie kulturoznawczej
3) Analiza funkcjonowania mediów masowych
- Działanie i organizacja mediów
- Przekazy masowe a wartości społeczne
- Odbiorcy i publiczność
- Oddziaływanie środków komunikowania masowego
4) Komunikowanie masowe a system społeczny
- Media a rozwój społeczno-gospodarczy
- Ku społeczeństwu medialnemu

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

POLECAMY