• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Metoda Dobrego Startu Od piosenki do literki 1 z 3 płytami CD

METODA DOBREGO STARTU OD PIOSENKI DO LITERKI 1 Z 3 PŁYTAMI CD

  • Wydawca: Harmonia
  • Rok wydania: 2013
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 114
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7134-191-5
 
31,38 zł
28,24 zł 28,24 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł
nakład wyczerpany - produkt niedostępny u wydawcy

Opis

W książce zamieszczono 48 scenariuszy zajęć i tyle samo towarzyszących im piosenek. Każdy scenariusz dotyczy jednej litery pisanej – małej lub wielkiej. We wszystkich, zgodnie ze schematem zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu, uwzględniono zajęcia wprowadzające, właściwe i końcowe.

Zapis nutowy piosenek uzupełniono literowymi oznaczeniami akordów, z których mogą skorzystać nauczyciele grający na gitarze. Słowa piosenek podzielono ukośnymi kreskami, które podpowiadają, w jaki sposób należy kreślić literę podczas śpiewania piosenki. W ramce niebieskim drukiem wyróżniono ten fragment tekstu piosenki, który Autorki proponują wykorzystać do ćwiczeń polegających na uczeniu się polisensorycznym oraz do odtwarzania litery z jednoczesnym śpiewaniem piosenki.

Scenariusze zajęć – mimo że opracowane bardzo szczegółowo – są tylko propozycją dla nauczyciela, który najlepiej zna możliwości i potrzeby swoich uczniów.

Na 3 płytach znajduje się 48 piosenek w trzech wersjach: wokalno-instrumentalnej (służy poznaniu całej piosenki oraz pomaga w jej nauce), wokalnej (wybrany fragment zaproponowany do ćwiczeń ruchowo-słuchowo-wzrokowych, będący podpowiedzią dla nauczyciela) i instrumentalnej (ułatwiający naukę melodii; przygotowany z myślą o końcowej części zajęć, w której dzieci na przykład odpoczywają). Ze względu na różnice, jakie występują w budowie małych i wielkich liter, dla każdej litery napisano po dwie piosenki.

Tematyka piosenek jest bliska dzieciom, ich poczuciu humoru (utwory te powstały specjalnie na potrzeby tej publikacji). Teksty – autorstwa Małgorzaty Barańskiej – zostały napisane w taki sposób, aby wielokrotnie występowała w nich głoska odpowiadająca opracowywanej literze. Stanowią one punkt wyjścia i materiał do ćwiczeń językowych.

Melodie piosenek – napisane przez Andrzeja Filara – zostały skomponowane w taki sposób, aby ich metrum i rytm pozostawały w ścisłym związku z budową określonej litery.

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia
Małgorzata Barańska Marta Bogdanowicz Ewa Jakacka

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

POLECAMY