• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Neurologopedyczne studia przypadków Tom III

NEUROLOGOPEDYCZNE STUDIA PRZYPADKÓW TOM III

  • Wydawca: Wydawnictwo ES
  • Rok wydania: 2014
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 341
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-930483-6-6
 
76,90 zł
73,00 zł 73,00 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Trzeci tom "Neurologopedycznych studiów przypadków" tak jak poprzednie, jest zbiorem publikacji opracowanych w oparciu o materiały do prac dyplomowych przez Słuchaczki Podyplomowego Studium Neurologopedii SWPS.
Niewątpliwy wkład Promotorów w ostateczny kształt prac nie pozostanie bez wpływu na dalsze osiągnięcia Autorek, których pacjentami będą osoby z opóźnionym bądź zaburzonym rozwojem mowy i/lub komunikacji oraz z zaburzeniami mowy, istotne różnice tak w aspekcie objawów klinicznych, jak i postępowania usprawniającego. Prezentowane teksty są więc wynikiem nie tylko procesu diagnozy, ale także dyskusji i uzasadnień oraz przyjęcia definicji opóźnionego/zaburzonego rozwoju mowy i zaburzeń mowy. Te formy defektów mają różną etiologię, a tym samym- różne postaci i formy.

Tagi: neurologopedia , logopedia książka ,

Spis treści

Emilia Bagińska: Brak mowy u dziecka o nieustalonej etiologii.
Justyna Bilińska: Studium przypadku chłopca z zespołem ataksja-teleangiektazja.
Karolina Borczak: Studium przypadku dziewczynki z zespołem Angelmana.
Izabela Czaplicka: Dysartria starta czy opóźniony rozwój mowy? Studium przypadku.
Katarzyna Czechowicz-Gołaszewska: Opóźniony rozwój mowy jako następstwo deprywacji środowiskowej - studium przypadku.
Katarzyna Dziurkowska: Studium przypadku dziewczynki z dysartrią po wypadku komunikacyjnym.
Magdalena Fijałkowska: Opóźniony rozwój mowy czynnej u dziecka z obciążonym okresem I trymestru ciąży.
Anna Gajewska: Studium przypadku dziecka z opóźnionym rozwojem mowy i procesów integracji sensorycznej.
Olga Jakubiel: Neurologopedyczne studium przypadku 20-letniej pacjentki jąkającej się.
Dorota Jasińska: Studium przypadku dziecka z zespołem Arnolda-Chiariego.
Aleksandra Kaczyńska: Studium przypadku chłopca z dysartrią mieszaną - ataktyczno-wiotką.
Iwona Kamińska: Opóźniony rozwój kompetencji komunikacyjnych i mowy u dziecka z zespołem mikrodelecji 22q11.2. Studium przypadku.
Dominika Kościelniak: Studium przypadku dziecka z dysartrią startą.
Aneta Kotomska-Jachna: Studium przypadku chorej z afazją czuciową Wernickego.
Małgorzata Krzemińska: Studium przypadku dziecka z zespołem Williamsa.
Dorota Lachowicz-Piędziejewska: Studium przypadku dziecka z opóźnionym rozwojem mowy.
Daria Lepa: Studium przypadku dziecka z defi cytami rozwojowymi. Obserwacja rozwoju mowy.
Joanna Ławicka: Studium przypadku dziecka z dysartrią startą w zespole genetycznym.
Maria Malara-Adach: Studium przypadku dziecka z zespołem Pradera-Williego.
Paulina Naruszewicz: Diagnoza logopedyczna i propozycja wspomagania rozwoju niemowlęcia z obciążonym okresem ciążowo-okołoporodowym - studium przypadku.
Katarzyna Oulmokhtar: Studium przypadku dziecka z dysartrią mieszaną.
Ewelina Pałasz-Urlich: Studium przypadku dziecka z zespołem Nijmegen.
Ilona Prządka-Bawej: Studium przypadku chorej z ataksją móżdżkowo-rdzeniową typu 1 (SCA1).
Anna Raczyńska: Studium przypadku dziecka z zespołem "kociego krzyku" (Cri du Chat syndrome).
Katarzyna Rusek: Studium przypadku dziecka z niezdiagnozowanym zespołem genetycznym.
Jolanta Rynkowska: Studium przypadku chłopca z dysartrią startą.
Iwona Rzymowska: Studium przypadku dziewczynki z zespołem Axenfelda-Riegera.
Anna Stępkowska: Wczesna interwencja logopedyczna u wcześniaków z ciąży trojaczej - studium przypadku.
Irena Surdej: Studium przypadku dziecka z całkowitym rozszczepem podniebienia (syndrom Pierre-Robin).
Agnieszka Węgier: Poziom rozwoju mowy u dziecka z niedosłuchem uwarunkowanym genetycznie. Studium przypadku.
Jagoda Wielgosz: Studium przypadku dziewczynki z zespołem Downa.
Marta Wilczopolska: Poziom rozwoju mowy chłopca z zespołem Dandy'ego-Walkera.
Iwona Wojcieszuk: Stymulacja logopedyczna wyrównująca wczesne deficyty rozwojowe.
Malwina Zawieja: Zaburzenia rozwoju mowy i kompetencji komunikacyjnych u dziecka ze zdiagnozowanym całościowym zaburzeniem rozwoju pod postacią autyzmu wczesnodziecięcego.

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY