• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
O doświadczaniu szkoły Studium fenomenograficzne szkolnej codzienności z perspektywy uczniów

O DOŚWIADCZANIU SZKOŁY STUDIUM FENOMENOGRAFICZNE SZKOLNEJ CODZIENNOŚCI Z PERSPEKTYWY UCZNIÓW

  • Wydawca: Impuls
  • Rok wydania: 2019
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 300
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-8095-611-7
 
49,80 zł
44,00 zł 44,00 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

O doświadczaniu szkoły Studium fenomenograficzne szkolnej codzienności z perspektywy uczniów

Autor: Wiesława Martyniuk

Niniejsze opracowanie, poświęcone najogólniej rzecz ujmując codziennemu życiu ucznia w szkole, lokować można w nurcie badań, które Mary Jane Kehily (2008, s. 26) określa jako „wnoszące wiele w rozumienie dzieciństwa z perspektywy samych dzieci”. Z tego powodu dominują w nim dziecięcy głos i dziecięca optyka. Ukazywanie punktu widzenia uczniów odnośnie do kwestii związanych z tym, jak oni sami doświadczają swego codziennego bycia w szkole, wysuwa się tu na plan pierwszy, a katalog znaczeń, jakie uczniowie przypisują szkolnej codzienności, staje się wiodącym rezultatem poszukiwań badawczych.
Niniejsza książka składa się z pięciu rozdziałów, z których pierwsze dwa nakreślają teoretyczne tło zrealizowanych przeze mnie badań. Mając na celu ukazanie kontekstu badanego zjawiska, w pierwszym rozdziale nie tylko przybliżono istotę kluczowych kategorii pojęciowych, a mianowicie terminów „doświadczanie”, „doświadczenie” oraz „szkolna codzienność”, lecz także poprzez próbę rekonstrukcji obrazu szkoły wygenerowaną z migawek jej codziennego życia, których źródłem stały się publikowane w literaturze pedagogicznej wyniki badań na ten temat, uzasadniono potrzebę podjętego wysiłku badawczego.
 

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

POLECAMY