• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-podstawy-interakcyjnosci-w-komunikacji-jezykowej-interakcje-jezykowe-z-udzialem-dzieci-w-wieku-przedszkolnym_12909_150x190

PODSTAWY INTERAKCYJNOŚCI W KOMUNIKACJI JĘZYKOWEJ INTERAKCJE JĘZYKOWE Z UDZIAŁEM DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM

  • Wydawca: UMCS
  • Rok wydania: 2014
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 322
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 9788377845080
33,60 zł
30,24 zł 33.6 30.24 PLN 1
Bezpłatna dostawa przy zakupach
powyżej 300zł
Najniższa cena z 30 dni: 30,24 zł

Opis

Praca jest zmienioną wersją rozprawy doktorskiej Anny Granat pod tym samym tytułem. Autorka podjęła ciekawy i ważny poznawczo – z punktu widzenia ontogenezy komunikacji werbalnej – problem opisu interakcji językowych z udziałem dzieci w wieku, który określiła jako przedprzedszkolny (od urodzenia do końca 3 roku życia). W pracy zostały omówione w sposób uporządkowany i przekonujący problemy interakcji dziecko-dorosły oraz stymulujący charakter interakcji na rozwój mowy dziecka.

Spis treści

Wstęp ........................................................................................9
Pojęcie interakcji językowej ........................................................11
Rodzaje interakcji językowych ...................................................18
Interakcje językowe z udziałem dzieci .......................................22


Rozdział I
Od symptomów do sygnałów ................................................43
Fizjologia i psychologia dziecka do drugiego półrocza życia .....43
Komunikacja z dzieckiem do drugiego półrocza życia ...............45
Interakcje językowe z dziećmi do drugiego półrocza życia ........49
 A. Interakcje koniunkcyjne ...................................................49
 B. Interakcje alternacyjne .....................................................55
 C. Interakcje negacyjne ........................................................68
 D. Interakcje mieszane ..........................................................73
Podsumowanie ............................................................................82


Rozdział II
Czy niemowlak „mówi”? ........................................................87
Fizjologia i psychologia dziecka od drugiego półrocza pierwszego roku do pierwszego półrocza drugiego roku życia...................................87
Komunikacja z dzieckiem od drugiego półrocza pierwszego roku do pierwszego półrocza drugiego roku życia ................90
Interakcje językowe z dziećmi od drugiego półrocza pierwszego roku do pierwszego półrocza drugiego roku życia ...................................................91
A. Interakcje koniunkcyjne ...................................................91
B. Interakcje alternacyjne ..................................................102
C. Interakcje negacyjne .......................................................106
D. Interakcje mieszane ........................................................129
Podsumowanie ..........................................................................146


Rozdział III
„Dorosłe” mówienie...............................................................149
Fizjologia i psychologia dziecka od drugiego półrocza pierwszego roku do końca trzeciego roku życia ..................149
Komunikacja z dzieckiem od drugiego półrocza drugiego roku do końca trzeciego roku życia .....................................152
Interakcje językowe z udziałem dzieci od drugiego półrocza drugiego roku do końca trzeciego roku życia ......................153
A. Interakcje koniunkcyjne .................................................153
B. Interakcje alternacyjne ...................................................180
C. Interakcje negacyjne .......................................................187
D. Interakcje mieszane ........................................................204
Podsumowanie ..........................................................................227
Wnioski końcowe ...................................................................231
Bibliografi a .............................................................................235
Aneks ....................................................................................243
I. Transkrypcje nagrań magnetofonowych ...........................243
II. Transkrypcje nagrań wideofonicznych ..............................297
III. Zapisy tradycyjne ................................................................311
IV. Teksty zebrane przez innych badaczy ...............................320 

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

PRODUKTY POWIĄZANE

79,91 zł
Najniższa cena z 30 dni: 79,91 zł

POLECAMY

34,99 zł
29,74 zł
Najniższa cena z 30 dni: 34,99 zł
56,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 48,72 zł
69,60 zł
55,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 55,90 zł
34,90 zł
31,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 31,41 zł
39,00 zł
35,40 zł
Najniższa cena z 30 dni: 35,40 zł
79,00 zł
66,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 65,90 zł
29,90 zł
26,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 29,90 zł
30,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 30,00 zł
10,50 zł
Najniższa cena z 30 dni: 10,50 zł
29,90 zł
26,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 29,90 zł
24,90 zł
23,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 23,00 zł
29,90 zł
26,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 29,90 zł
79,00 zł
69,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 69,90 zł
79,90 zł
71,91 zł
Najniższa cena z 30 dni: 71,91 zł
140,00 zł
123,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 114,90 zł
59,00 zł
51,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 51,90 zł

PORADNIKI O ZDROWIU

Zespół Klinefeltera - co to jest?

Zespół Klinefeltera to jedna z najczęściej występujących anomalii chromosomowych,...

czytaj więcej