• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Przerwy w jedzeniu Naukowo udowodniony sposób na zdrowie i długowieczność

PRZERWY W JEDZENIU NAUKOWO UDOWODNIONY SPOSÓB NA ZDROWIE I DŁUGOWIECZNOŚĆ

  • Wydawca: Vital
  • Rok wydania: 2018
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 206
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-65846-74-7
 
44,40 zł
35,20 zł 35,20 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Przerwy w jedzeniu. Naukowo udowodniony sposób na zdrowie i długowieczność

Autor: Claus Muss, Heike Bueß-Kovács

Zdrowe jedzenie jest dobre – przerwy w jedzeniu są jeszcze lepsze!

W wielu kulturach i religiach na całym świecie istnieją przykazania i rytuały na czasowe ograniczenia w jedzeniu. To, co na początku brzmi jak oczyszczenie duszy i ograniczenie nadmiernie rozpasanego stylu życia, zyskuje obecnie uzasadnienie dzięki odkryciom współczesnej medycyny. Liczne badania naukowe potwierdzają leczniczy efekt tymczasowych przerw w jedzeniu. Dzięki tej książce poznasz metody i zasady ich stosowania żeby uniknąć uczucia głodu i uzyskać efekt uzdrawiania.

Nasze ciało nie jest właściwie przystosowane do życia w stałym stanie sytości

Obecnie ten fenomen zdobywa popularność na całym świecie i robi furorę w Stanach Zjednoczonych pod nazwą Time Restricted Eating (TRE) – ograniczone czasowo jedzenie. W Japonii zdrowotny wpływ przerw w jedzeniu jest znany już od dawna. Tamtejszy lekarz za pomocą strategii opierającej się na spożywaniu tylko jednego posiłku, wieczorem, krótko przed pójściem spać, zredukował nadwagę i odmłodził swoją skórę, a także poprawił stan naczyń krwionośnych.

Z tej książki dowiesz się, że przerwy w jedzeniu:

• chronią naczynia przed miażdżycą, poprawiają pracę serca i obniżają ciśnienie krwi,
• stymulują metabolizm, pracę wątroby, woreczka żółciowego i nerek, aby poprawić funkcje detoksykacji i wydalania,
• regulują poziom cukru i lipidów we krwi oraz inne parametry metaboliczne, takie jak normalizacja kwasu moczowego,
• odbudowują florę bakteryjną w jelitach i regenerują błonę śluzową. Umożliwiają jelitom optymalnie wchłanianie witamin i minerałów. Wzmacniają system odpornościowy,
• poprawiają jakość snu, stymulują pracę mózgu. Zapobiegają demencji i chorobie Alzheimera,
• mają korzystny wpływ na nasze geny i jądra komórkowe. Zmniejsza się ryzyko degeneracji komórek i rozwoju raka. Chronią komórki przed przedwczesną śmiercią komórkową,
• zapewniają piękną sylwetkę. Komórki tłuszczowe są rozbijane, skóra jest odmłodzona, a ciało otrzymuje poczucie bezpieczeństwa z powodu swojej naturalnej sytości. Poprawia się fizyczne samopoczucie, mentalna i duchowa witalność.

Lista chorób, które można pokonać lub zapobiec dzięki poradom Autorów:

• nadwaga, podwyższone ciśnienie krwi, stres, podwyższony poziom lipidów we krwi i kwasu moczowego,
• choroby serca i naczyń krwionośnych,
• cukrzyca typu 2,
• reumatyzm i artroza,
• fibromialgia,
• chroniczne bóle pleców i głowy jak migrena,
• choroby żołądka i jelit,
• neurodermatoza i łuszczyca,
• alergie,
• dolegliwości związane z menopauzą,
• podwyższona podatność na infekcje,
• nastroje depresyjne i wyczerpanie.
Nawet w przypadku chorób nowotworowych krótkie okresy postu mogą poprawić działanie i znoszenie przez pacjenta chemioterapii.

Spis treści

Przerwy w jedzeniu. Naukowo udowodniony sposób na zdrowie i długowieczność

Autor: Claus Muss, Heike Bueß-Kovács

Wstęp

Słowo wstępne

Co jest celem tej książki

Rozdział 1 Na tropie źródła młodości

Trzy filary profilaktyki zdrowotnej

Być zdrowym, pozostać zdrowym – przewodnik profilaktyki

Rozdział 2 Przerwy w jedzeniu zamiast głodówki – łagodna droga

Zdrowe jedzenie jest dobre – przerwy w jedzeniu są jeszcze lepsze!

Alarm w jelitach – gdy białka i tłuszcze atakują jelita

Gdy produkty spożywc

Rozdział 3 Efekt jo-jo i jego przyczyny

Waga ciała w świetle historii ewolucji

Rozdział 4 Opanowanie łakomstwa – jedzenie bez utraty kontroli

Napady wilczego apetytu po unikaniu jedzenia – zaklęty krąg

Walka z chaosem w wadze ciała – czy przerwy w jedzeniu wywołują uczucie szczęścia? 

Przerwy w jedzeniu – co dzieje się na poziomie biochemicznym 

Wzmacniacze apetytu – czynniki wywołujące wilczy głód

Rozdział 5 Jedzenie w okienkach czasowych dla lepszego zdrowia i samopoczucia 

Lepsze odtruwanie dzięki przerwom w jedzeniu 

Pozytywne działanie przerw w jedzeniu na nasz organizm 

Wysoka wydajność – korzyści i działania minimalistycznej diety 

Rozdział 6 Z więcej na mniej: droga do zmiany

Zdrowe odżywianie – zakupy robią różnicę

Sprzątanie jelit za pomocą substancji balastowych

Woda – źródło życia

Sól, białe złoto 

Fosforany – wątpliwie wszechstronne

Rozdział 7 Część praktyczna: tak udaje się robić przerwy w jedzeniu

W jakim rytmie pościć?

Wieczorami kuchnia pozostaje zimna – i pusta 

Opowieści, które dodają odwagi

Rozdział 8 Od przerwy w jedzeniu do postu

Duchowe wymiary postu

Post – generalne porządki w organizmie

Różne kuracje oparte na poście

Przykład tygodnia postu

Ważne pytania na temat postu

Boska siła we wnętrzu duszy

Rozdział 9 Poszczenie z umysłem i duszą

Uzdrawiająca siła wyobrażeń – techniki mentalne

Spokój i wewnętrzna równowaga – techniki odprężające

Indeks

Adresy

Wykaz ilustracji 

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

POLECAMY