• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-rola-procesow-standardow-i-procedur-w-ksztaltowaniu-jakosci-swiadczen-zdrowotnych_3444_150x190

ROLA PROCESÓW, STANDARDÓW I PROCEDUR W KSZTAŁTOWANIU JAKOŚCI ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH

  • Wydawca: Alfa Medica Press
  • Rok wydania: Bielsko-Biała 2007
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 164
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7522-000-1
 
21,00 zł
19,90 zł 19,90 zł PLN 1
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Książka napisana przez pracowników Uniwersytetu Medycznego w Łodzi w szczególny sposób porusza probelmatykę jakości w ochronie zdrowia, zarówno z punktu widzenia teorii, jak i praktyki. Ponieważ Autorami książki są zarówno lekarze praktycy, jak i specjaliści z zakresu organizacji i zarządzania, legitymujący się dużym dorobkiem naukowym w tej dziedzinie wiedzy, niniejsza publikacja oprócz podstawowej teorii z zakresu zarządzania jakością w opiece zdrowotnej porusza również aspekty medycyny praktycznej, co czyni ją wartą polecenia.

Praca ta skierowana jest nie tylko do studentów kierunków medycznych, którzy zgłębiają wiedzę na temat jakości w opiece zdrowotnej, ale również do pracowników służby zdrowia, kadry zarządzającej oraz wszystkich innych osób, dla których jakość świadczeń medycznych, bezpieczeństwo i satysfakcja pacjentów mają szczególne znaczenie.

W książce skoncentrowano się przede wszystkim na zaprezentowaniu podstawowych zagadnień dotyczących doskonalenia jakości w opiece zdrowotnej przedstawionych z perspektywy klienta zewnętrznego, świadczeniodawcy, jak i płatnika.

Spis treści

1) Pojęcie i rola jakości w funkcjonowaniu organizacji

2) Charakterystyka usług zdrowotnych

3) Rola procesów w zarządzaniu jakością usług zdrowotnych

4) Proces porozumiewania się jako podstawa uwarunkowań relacji lekarz-pacjent

5) Rola standardów w medycynie

6) Procedury medyczne

7) Wybrane aspekty prawne

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

POLECAMY