• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Samodyscyplina dla opornych Jak mieć silną wolę i osiągać swoje cele

SAMODYSCYPLINA DLA OPORNYCH JAK MIEĆ SILNĄ WOLĘ I OSIĄGAĆ SWOJE CELE

  • Wydawca: Vital
  • Rok wydania: 2018
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 136
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-65846-70-9
 
37,30 zł
29,60 zł 29,60 zł PLN 1
Dostawa od 8.50 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Samodyscyplina dla opornych. Jak mieć silną wolę i osiągać swoje cele

Autor: Peter Hollins

Czy poznałeś już sekret na życie pełne sukcesów?

Zawsze zastanawiałeś się, dlaczego życie innych ludzi stanowi niekończące się pasmo sukcesów, natomiast Tobie wszelkie podejmowane działania idą zawsze pod górkę? Czy zwróciłeś uwagę, czym ich postawa różni się od Twojej? Odpowiedź jest prosta – to nasze podejście, zaangażowanie i motywacja sprawiają, że nawet bardzo trudne zadania wykonujemy o wiele łatwiej, niż wtedy, gdy jesteśmy do nich negatywnie nastawieni. Myśląc o czekających nas wyzwaniach jako o czymś niewykonalnym, z góry skazujemy siebie na przegraną. Dlatego tak ważna jest zmiana naszego myślenia i trening samodyscypliny, dzięki któremu małymi krokami możemy osiągnąć wielki cel.

Urzeczywistnij swoje marzenia

Ta publikacja uświadomi Ci, że nawet najlepsze chęci do realizacji celów mogą okazać się niewystarczające, jeśli Twoje działania będą pozbawione samodyscypliny. Bez względu na to, co chcesz w życiu osiągnąć, to właśnie samodyscyplina jest brakującym elementem, od którego zależy powodzenie podejmowanych przedsięwzięć. Cele pozostaną jedynie marzeniami, jeśli mimo ogromnej motywacji i najlepiej opracowanych planów, nie uwzględnisz w nich samokontroli. Zrozumienie i nauka samodyscypliny jest głębokim spojrzeniem na to, co pozwala nam oprzeć się naszym najgorszym impulsom i pokusom, by maksymalnie skoncentrować się na zadaniu, wykonać je, być produktywnym i osiągnąć wyznaczony cel.

Najważniejsza motywacja i samodyscyplina!

Autor, podobnie jak wiele osób, również był przekonany, że jest skazany na porażkę. Jego problemem była ponadprzeciętna chudość, która przysparzała mu codziennie wielu przykrych sytuacji i przezwisk wśród rówieśników. Mimo spożywania wielu posiłków, nie osiągał oczekiwanych rezultatów. Z pomocą przyszedł mu jego przyjaciel, trener, który po dokładnym przeanalizowaniu jadłospisu odkrył, że przyczyną nie przybierania na wadze była zbyt mała ilość spożywanych kalorii. Autor stanął przed trudnym wyzwaniem, co wymagało od niego dużej motywacji i samokontroli, by osiągnąć upragniony cel. Ta historia pokazuje, że w każdym aspekcie życia możemy z powodzeniem stosować samodyscyplinę, by osiągnąć sukces i dobre wyniki.

Skorzystaj ze sprawdzonych rad i zobacz, jak zmieni się Twoje życie

Peter Hollins, bestsellerowy autor publikacji z dziedziny samodyscypliny, psychologii, rozwoju osobistego i najlepszego wykorzystania potencjału naszego mózgu, w swojej publikacji pragnie podzielić się z Tobą sposobem na lepsze, wydajniejsze życie pełne sukcesów i osiągnięć, o jakich zawsze marzyłeś. Po latach badań oraz pracy w zawodzie i z innymi ludźmi, postanowił napisać książkę i przekazać swoją wiedzę i doświadczenie z zakresu samodyscypliny, motywacji i silnej woli. Po jej przeczytaniu raz na zawsze zmienisz swoje nawyki i wpłyniesz na podświadomość, co będzie skutkowało stałym pozytywnym myśleniem i motywacją do osiągnięcia wyznaczonego celu.

Przekonaj się, jak wiele możesz zyskać dzięki samodyscyplinie

Z publikacji tej dowiesz się, w jaki sposób możesz rozwinąć w sobie samodyscyplinę i zgłębić jej biologiczne podstawy. Wpłyniesz na umysł i podświadomość, tym samym zmieniając swoje myślenie na pozytywne. Pozbędziesz się negatywnych nawyków, a także poznasz mechanizmy i reakcje emocjonalne sterujące naszymi wyborami. Z łatwością przyjdzie Ci unikanie pokus, a motywacja do działania będzie większa niż kiedykolwiek wcześniej. Zrozumiesz, jak ważne jest stosowanie samodyscypliny, samokontroli i ćwiczenie silnej woli dla osiągania dobrych wyników w działaniu. Zaczniesz odnosić sukcesy w każdej dziedzinie oraz wyznaczać sobie kolejne cele, których osiąganie stanie się przyjemnością.

Spis treści

Samodyscyplina dla opornych. Jak mieć silną wolę i osiągać swoje cele

Autor: Peter Hollins

Wprowadzenie

Rozdział 1. Biologiczne podstawy samodyscypliny

Rozdział 2. Co wywołuje w tobie silne reakcje emocjonalne? 

Rozdział 3. Techniki utrzymywania dyscypliny stosowane w siłach specjalnych Marynarki Wojennej Stanów Zjednoczonych

Rozdział 4. Diagnoza przyczyn problemów z dyscypliną

Rozdział 5. Rozciągnij swój „mięsień dyskomfortu” 

Rozdział 6. Tworzenie środowiska pełnego dyscypliny

Rozdział 7. Związki, które leżą u podstaw siły woli

Rozdział 8. Dlaczego zawsze powinieneś odkładać przyjemność na później

Rozdział 9. Szybko! Przeczytaj w przypadku odczuwania pokusy!

Rozdział 10. Sposób myślenia i nastawienie jako elementy kluczowe

Rozdział 11. Stwarzaj nowe nawyki i przyzwyczajenia dla osiągnięcia najwyższego poziomu samodyscypliny 

Przewodnik po podsumowaniach

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

POLECAMY