• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Teoria uczenia się muzyki Niemowlęta i małe dzieci

TEORIA UCZENIA SIĘ MUZYKI NIEMOWLĘTA I MAŁE DZIECI

  • Wydawca: Harmonia
  • Rok wydania: 2016
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 192
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7744-080-3
 
31,50 zł
28,35 zł 28,35 zł PLN 1
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Teoria uczenia się muzyki Niemowlęta i małe dzieci, napisana z myślą o rodzicach i nauczycielach wczesnodziecięcej edukacji muzycznej, dotyczy kluczowego momentu w muzycznym rozwoju każdego człowieka, czyli okresu od narodzin do piątego roku życia. Przedstawione w niej rozważania, oparte na wieloletnich badaniach autora w zakresie nauczania muzyki, wyjaśniają, jak małe dzieci uczą się audiować oraz rozwijać rozumienie muzyki, a także dlaczego powinny one obcować z muzyką już od pierwszych chwil życia. Książka zawiera również wiele praktycznych wskazówek, które pomogą zmotywować dzieci i zachęcić je do audiowania zarówno w domu, jak i w przedszkolu.

Edwin E. Gordon (1927–2015) – wybitny badacz psychologii muzyki, pedagog, muzyk. Stworzył nowatorską sekwencyjną teorię uczenia się muzyki, która jest rozwijana w wielu ośrodkach naukowych na całym świecie. W Polsce koncepcje Edwina E. Gordona upowszechnia Polskie Towarzystwo Edwina Eliasa Gordona oraz Fundacja Kreatywnej Edukacji w Bydgoszczy.

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY