
UKIERUNKOWANA NA RELACJE PEDAGOGIKA RUCHU WEDŁUG KONCEPCJI WERONIKIE SHERBORNE
- Wydawca: Harmonia
- Rok wydania: 2019
- Wydanie: I
- Ilość stron: 220
- Oprawa: miękka
- ISBN: 978-83-7744-193-0
32,90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł
Opis
UKIERUNKOWANA NA RELACJE PEDAGOGIKA RUCHU WEDŁUG KONCEPCJI WERONIKIE SHERBORNE
Autor: Mone Welsche
Celem tej książki jest ukazanie koncepcji Sherborne jako ugruntowanego teoretycznie podejścia z zakresu ukierunkowanej na relacje pedagogiki ruchu oraz jego rozszerzenie. Oprócz przystępnego i wyczerpującego wprowadzenia publikacja zawiera konkretne wskazówki oraz dokładny opis aktywności i zabaw w odniesieniu do określonych elementów składowych koncepcji Weroniki Sherborne. Dzięki temu praktykujący pedagodzy oraz studenci mają możliwość zapoznania się z praktyczną stroną tej metody, przydatnej w pracy zarówno z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie, z zaburzeniami ze spektrum autyzmu lub zaburzeniami zachowania, jak i z osobami, których rozwój przebiega prawidłowo. Korzystanie z książki ułatwia jej przejrzysta struktura oraz zdjęcia przedstawiające ćwiczenia.
Spis treści
UKIERUNKOWANA NA RELACJE PEDAGOGIKA RUCHU WEDŁUG KONCEPCJI WERONIKIE SHERBORNE
Autor: Mone Welsche
- Koncepcja Weroniki Sherborne w zakresie ukierunkowanej na relacje pedagogiki ruchu
- Uzupełnienie metody Sherborne
- Inspiracje dla praktyki
- Przykłady zastosowań