• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
UKIERUNKOWANA NA RELACJE PEDAGOGIKA RUCHU WEDŁUG KONCEPCJI WERONIKIE SHERBORNE

UKIERUNKOWANA NA RELACJE PEDAGOGIKA RUCHU WEDŁUG KONCEPCJI WERONIKIE SHERBORNE

  • Wydawca: Harmonia
  • Rok wydania: 2019
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 220
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7744-193-0
 
36,00 zł
32,90 zł 32,90 zł PLN 1
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

UKIERUNKOWANA NA RELACJE PEDAGOGIKA RUCHU WEDŁUG KONCEPCJI WERONIKIE SHERBORNE

Autor: Mone Welsche

Celem tej książki jest ukazanie koncepcji Sherborne jako ugruntowanego teoretycznie podejścia z zakresu ukierunkowanej na relacje pedagogiki ruchu oraz jego rozszerzenie. Oprócz przystępnego i wyczerpującego wprowadzenia publikacja zawiera konkretne wskazówki oraz dokładny opis aktywności i zabaw w odniesieniu do określonych elementów składowych koncepcji Weroniki Sherborne. Dzięki temu praktykujący pedagodzy oraz studenci mają możliwość zapoznania się z praktyczną stroną tej metody, przydatnej w pracy zarówno z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie, z zaburzeniami ze spektrum autyzmu lub zaburzeniami zachowania, jak i z osobami, których rozwój przebiega prawidłowo. Korzystanie z książki ułatwia jej przejrzysta struktura oraz zdjęcia przedstawiające ćwiczenia.

Spis treści

UKIERUNKOWANA NA RELACJE PEDAGOGIKA RUCHU WEDŁUG KONCEPCJI WERONIKIE SHERBORNE

Autor: Mone Welsche

  1. Koncepcja Weroniki Sherborne w zakresie ukierunkowanej na relacje pedagogiki ruchu 
  2. Uzupełnienie metody Sherborne
  3. Inspiracje dla praktyki
  4. Przykłady zastosowań

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY