• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-zarzadzanie-relacjami-na-rynku-uslug-edukacyjnych-szkol-wyzszych_9257_150x190

ZARZĄDZANIE RELACJAMI NA RYNKU USŁUG EDUKACYJNYCH SZKÓŁ WYŻSZYCH

  • Wydawca: PWN
  • Rok wydania: 2011
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 312
  • Oprawa: twarda
  • ISBN: 978-83-01-16585-7
79,00 zł
72,48 zł 79 72.48 PLN 1
Bezpłatna dostawa przy zakupach
powyżej 300zł
Najniższa cena z 30 dni: 42,48 zł
UWAGA!

Zamówienia złożone od dnia 20 XII 2021 r. mogą zostać zrealizowane w styczniu.

Opis

Czy uczelnia powinna zarządzać relacjami?
Czy mogą być one źródłem zdobywania przewagi konkurencyjnej?
Co decyduje o sukcesie na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych?

Zmiany zachodzące w otoczeniu szkół wyższych, a zwłaszcza pojawienie się mechanizmów rynkowych, zmuszają uczelnie do poszukiwania odpowiednich działań, pozwalających na budowanie przewagi konkurencyjnej. Nowe podejście do zarządzania staje się koniecznością. Autorka proponuje w książce nowatorskie podejście do zarządzania i marketingu w szkolnictwie wyższym, jakim jest zarządzanie relacjami. Jest ono propozycją nowoczesnego zarządzania, które z jednej strony może pomóc uczelniom w osiąganiu przewagi konkurencyjnej, z drugiej zaś nie jest sprzeczne z akademickim etosem i misją.

W książce opisano zarządzanie relacjami z różnymi podmiotami w otoczeniu rynkowym uczelni (np. klientami, przedsiębiorstwami, państwem). Szczególną uwagę zwrócono na relacje uczelni ze studentami. Oparto się zarówno na najnowszej literaturze światowej, jak i wynikach własnych badań. Czytelnik znajdzie tu naukowe teorie potwierdzające słuszność wysuwanych tez, a także przykłady praktycznych narzędzi niezbędnych szkołom wyższym.

Książka Anny Drapińskiej (…) wypełnia lukę w dorobku polskich badaczy zajmujących się szkolnictwem wyższym (…). Z pewnością włącza się w nurt dyskusji o modelu polskiego uniwersytetu przyszłości, ukazując nowe możliwości funkcjonowania uczelni w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu krajowym i międzynarodowym.
Książka ta jest niezmiernie bogata w warstwie teoretycznej, oparta na dociekliwej i rzetelnej analizie światowej literatury (…), co stanowi o jej dużej wartości poznawczej. (…) również w warstwie empirycznej książka A. Drapińskiej wnosi elementy nowej wiedzy, w tym zwłaszcza identyfikację kluczowych elementów kształtujących współcześnie relacje uczelnia-student oraz wykazujących wpływ na budowanie lojalności studentów.

(Prof. dr hab. M. Pluty-Olearnik)

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

POLECAMY

49,90 zł
42,41 zł
Najniższa cena z 30 dni: 49,90 zł
49,99 zł
42,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 33,90 zł
59,00 zł
49,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 51,90 zł
179,00 zł
157,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 146,90 zł
119,00 zł
104,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 104,90 zł
44,98 zł
38,70 zł
Najniższa cena z 30 dni: 38,70 zł
69,00 zł
59,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 56,90 zł
85,00 zł
72,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 72,90 zł
29,00 zł
26,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 26,90 zł
43,00 zł
39,50 zł
Najniższa cena z 30 dni: 39,50 zł
43,00 zł
39,50 zł
Najniższa cena z 30 dni: 39,50 zł
49,88 zł
43,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 43,90 zł
156,00 zł
135,70 zł
Najniższa cena z 30 dni: 135,70 zł
17,00 zł
14,96 zł
Najniższa cena z 30 dni: 17,00 zł
29,90 zł
27,20 zł
Najniższa cena z 30 dni: 27,20 zł
71,80 zł
63,30 zł
Najniższa cena z 30 dni: 63,30 zł