• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-zastosowanie-marketingu-na-rynku-uslug-medycyna-ratownictwo-turystyka_9900_150x190

ZASTOSOWANIE MARKETINGU NA RYNKU USŁUG MEDYCYNA, RATOWNICTWO, TURYSTYKA

  • Wydawca: Śląsk
  • Rok wydania: Katowice 2012
  • Wydanie: 1
  • Ilość stron: 188
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7164-716-1
 
29,00 zł
23,90 zł 23,90 zł PLN 1
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Książka Zastosowanie marketingu na rynku usług Medycyna, ratownictwo, turystyka autorstwa Sławomira Kowalskiego oraz Agaty Krukowskiej-Miler to bardzo teoretyczne kompendium wiedzy na temat trzech obszarów rynku usług: usług medycznych, ratownictwa medycznego i turystyki. Wybór tych obszarów podyktowany został potrzebą zebrania dotyczącej ich wiedzy w jednej publikacji oraz określenia ich wspólnych elementów.

W rozdziale pierwszym opisano pojęcia związane z marketingiem oraz jego znaczenie na rynku usługowym. Rozdział drugi to opis etapów zarządzania marketingowego stosowanego w firmach usługowych od fazy analizy do fazy kontrolnej. Kolejny rozdział stanowi próbę syntetycznego ukazania charakteru marketingu w usługach medycznych poprzez pryzmat zmian strukturalnych w służbie zdrowia oraz ewolucję usług medycznych na przestrzeni ostatnich lat. W czwartym rozdziale omówiono istotę stosowania marketingu w nadzwyczaj trudnej i specjalistycznej sferze, jaką jest ratownictwo medyczne.

Piąty, ostatni rozdział pozwala zapoznać się ze specyfiką marketingu turystycznego. Przedstawiono tu narzędzia marketingowe, które wykorzystuje się przy sprzedaży usług turystycznych, w tym między innymi produkt turystyczny, specyfikę cen w usługach turystycznych oraz dystrybucję i promocję.

Celem publikacji jako całości jest pokazanie zróżnicowania stosowania działań marketingowych w zależności od wybranego obszaru usług. Założeniem autorów było syntetyczne zgromadzenie informacji na temat takich działań i określenie stopnia zróżnicowania badanych obszarów pod kątem marketingowym. Książka Zastosowanie marketingu na rynku usług Medycyna, ratownictwo, turystyka bazuje na wielu źródłach, daje przekrój wiedzy związanej z funkcjonowaniem wybranych obszarów rynku usługowego w Polsce i może stanowić pomoc w ich dokładniejszym poznaniu.

Spis treści

1. Marketing i jego znaczenie na rynku usług

2. Zarządzanie marketingowe w usługach

3. Specyfika marketingu usług medycznych

4. Specyfika marketingu usług ratownictwa medycznego

5. Specyfika marketingu usług turystycznych

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY