• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Zmienność morfologiczna a rozwój funkcjonalny dzieci i młodzieży niesłyszącej

ZMIENNOŚĆ MORFOLOGICZNA A ROZWÓJ FUNKCJONALNY DZIECI I MŁODZIEŻY NIESŁYSZĄCEJ

  • Wydawca: Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach
  • Rok wydania: Katowice 2013
  • Wydanie: 1
  • Ilość stron: 140
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-64036-05-7
 
43,20 zł
22,90 zł 22,90 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Zmysły, jakimi jest obdarzony człowiek, posiadają wiodące znaczenie w rozwoju procesów poznawczych, gdyż bodźce odbierane z ich pomocą kreują obraz rzeczywistości i wyobrażenie świata. Efektem sensorycznych informacji są doznania człowieka o charakterze estetycznym, emocjonalnym i intelektualnym. Dysfunkcja jednego ze zmysłów lub całkowity jego brak skutkuje dostarczaniem nie zawsze prawdziwej (pełnej) wiedzy o otoczeniu.

Naukowo zweryfikowane jest to, że głuchota - obok konsekwencji w rozwoju sfery poznawczej, intelektualnej i emocjonalnej jednostki skutkuje widocznymi utrudnieniami w czynnościach odruchowych oraz koordynacji zorganizowanej na wyższym pozomie. Zatem, głuchota może być czynnikiem zarówno modyfikującycm, jak i negatywnie działającym na rozwój morfofunkcjonalny.

Ze wstępu

Spis treści

1.Predyspozycje morfologiczne i ich wpływ na rozwój funkcjonalny niesłyszących
2.Dymorfizm płciowy w rozwoju morfofunkcjonalnym niesłyszących
3.Cel pracy, pytania i hipotezy badawcze
4.Materiał i metodologia badań
5.Wyniki badań
6.Dyskusja
7.Wnioski
8.Piśmiennictwo ANEKS STRESZCZENIE 

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY