
DIAGNOZA ROZWOJU UCZNIA Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM KARTY PRACY
- Wydawca: Harmonia
- Rok wydania: 2014
- Wydanie: I
- Ilość stron: 108
- Oprawa: Kartonowa
- ISBN: 978-83-7134-730-6
34,20 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł
Opis
Jest to jedna z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów potrzebnych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. W teczce znajdują się karty pracy przeznaczone dla uczniów oraz instrukcja i tabela z punktacją dla przeprowadzającego diagnozę: nauczyciela, terapeuty, oligofrenopedagoga.
Tematyka kart pracy jest zgodna z treściami nauczania zawartymi w podstawie programowej z zakresu kompetencji i oczekiwanych osiągnięć uczniów.
Karty pracy zostały opracowane zgodnie z funkcjonującym obecnie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 803).
Opinie
- autorki 10 September 2016
- ocena:
- Wykorzystanie wszystkich trzech publikacji umożliwi efektywne realizowanie i monitorowanie programu oraz dokonanie diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Ocenę wykonujemy: • na początku realizacji IPET; • po rocznej realizacji IPET; • po każdym etapie nauczania; • na koniec wszystkich trzech etapów edukacyjnych. Korzystanie ze wszystkich trzech publikacji umożliwi także ocenę (w skali: wysoki, średni, niski) stopnia opanowania poszczególnych umiejętności przez ucznia z zakresu samodzielności, rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego, zdolności szkolnych i sprawności motorycznej oraz zapewni najlepszą ewaluację programu i pozwoli odpowiednio przygotować się do kolejnego etapu nauki. Polecam te trzy publikacje wszystkim nauczycielom pracującym z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym
- Pomóż dzieciom zrozumieć świat Programy dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej...
- Nie jesteś sam Programy edukacji dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością...
- Rosnę radośnie. Zasady udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej...
- Dziecko sześcioletnie w szkole - dobry start
- Praca z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole...
- Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu...
- Nauka czytania od A do Z metodą sylabową
- Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych...
- Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych...
- Nadeszła zima Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością...
- Nareszcie lato Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością...
- Jest już jesień Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością...
- PODRÓŻ PRZEZ PORY ROKU Z KARTAMI PRACY – część 1 Karty pracy dla II etapu...
- PODRÓŻ PRZEZ PORY ROKU Z KARTAMI PRACY Karty pracy dla II etapu nauczania...
- Podróż przez pory roku z kartami pracy Część 3 Karty pracy dla II etapu...
- Podróż przez pory roku z kartami pracy Część 4 Karty pracy dla II etapu...
- Podróż przez pory roku z kartami pracy Przewodnik nauczyciela
- INDYWIDUALNE PROGRAMY EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNE dla I etapu nauczania uczniów...
- Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny
- Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole...
- UCZĘ SIĘ SAMODZIELNOŚCI. CZĘŚĆ 1: SAMOOBSŁUGA
- UCZĘ SIĘ SAMODZIELNOŚCI. CZĘŚĆ 2: USPOŁECZNIENIE
- UCZĘ SIĘ SAMODZIELNOŚCI. CZĘŚĆ 3: SFERA POZNAWCZA
- Program zajęć edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami
- Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Program zajęć edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami
- Uczę się samodzielności Przewodnik dla nauczyciela
- Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole...
- Przyszła wiosna Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością...
- Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością...
- To co mnie wspiera Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi...
- TO, CO MNIE WSPIERA. EDUKACJA MATEMATYCZNA. POZIOM II: LICZBY DO 20
- TO, CO MNIE WSPIERA. EDUKACJA MATEMATYCZNA. POZIOM I: LICZBY DO 10
- Pomóż dzieciom zrozumieć świat Programy dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej...
- Nie jesteś sam Programy edukacji dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością...
- Rosnę radośnie. Zasady udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej...
- Dziecko sześcioletnie w szkole - dobry start
- Praca z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole...
- Program zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz korekcyjno-kompensacyjnych...
- Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu...
- Nauka czytania od A do Z metodą sylabową
- Nadeszła zima Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością...
- Nareszcie lato Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością...
- Jest już jesień Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością...
- PODRÓŻ PRZEZ PORY ROKU Z KARTAMI PRACY – część 1 Karty pracy dla II etapu...
- PODRÓŻ PRZEZ PORY ROKU Z KARTAMI PRACY Karty pracy dla II etapu nauczania...
- Podróż przez pory roku z kartami pracy Część 3 Karty pracy dla II etapu...
- Podróż przez pory roku z kartami pracy Część 4 Karty pracy dla II etapu...
- Podróż przez pory roku z kartami pracy Przewodnik nauczyciela
- Programy pracy szkoły. Program wychowawczy. Szkolny program profilaktyki....
- INDYWIDUALNE PROGRAMY EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNE dla I etapu nauczania uczniów...
- Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny
- Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole...
- UCZĘ SIĘ SAMODZIELNOŚCI. CZĘŚĆ 1: SAMOOBSŁUGA
- UCZĘ SIĘ SAMODZIELNOŚCI. CZĘŚĆ 2: USPOŁECZNIENIE
- UCZĘ SIĘ SAMODZIELNOŚCI. CZĘŚĆ 3: SFERA POZNAWCZA
- Program zajęć edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami
- Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami....
- Program zajęć edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami
- METODYKA NAUCZANIA ORTOGRAFII – zestaw ćwiczeń i zasad ortograficznych...
- Uczę się samodzielności Przewodnik dla nauczyciela
- Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole...
- Przyszła wiosna Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością...
- Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością...
- To co mnie wspiera Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi...
- TO, CO MNIE WSPIERA. EDUKACJA MATEMATYCZNA. POZIOM II: LICZBY DO 20
- TO, CO MNIE WSPIERA. EDUKACJA MATEMATYCZNA. POZIOM I: LICZBY DO 10