• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.

GRY W KOMUNIKACJI

  • Wydawca: Aspra
  • Rok wydania: 2016
  • Ilość stron: 214
  • Oprawa: broszurowa
  • ISBN: 9788375457155
39,00 zł
35,10 zł 39 35.1 PLN 1
Bezpłatna dostawa przy zakupach
powyżej 300zł
Najniższa cena z 30 dni: 35,10 zł

Opis

Tom 30. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawna pojęcia dotyczące zastosowania mechanizmu gier i zabawy w działaniach marketingowych, politycznych, wykorzystywania formy rozrywkowej w komunikacji nie tylko medialnej. Terminy te to słowa kluczowe w prezentowanej książce. Wszystkie teksty prezentują wyniki badań empirycznych ostatnio przeprowadzonych. Wszystkie dotyczą pierwiastka zabawy w komunikacji i zostały napisane nie tylko ciekawie, ale mogą służyć studentom jako dobry przykład profesjonalnie prezentowanego warsztatu naukowego. Polecam zatem szczególnie opiekunom wszystkich prac dyplomowych z zakresu medioznawstwa i komunikacji społecznej.
Prof. dr hab. JERZY OLĘDZKI

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

PRODUKTY POWIĄZANE

49,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 49,90 zł
75,00 zł
61,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 58,50 zł
20,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 16,30 zł

POLECAMY

39,99 zł
35,99 zł
Najniższa cena z 30 dni: 35,99 zł
99,99 zł
89,99 zł
Najniższa cena z 30 dni: 89,99 zł
49,40 zł
44,46 zł
Najniższa cena z 30 dni: 44,46 zł
39,00 zł
35,10 zł
Najniższa cena z 30 dni: 35,10 zł
49,90 zł
44,91 zł
Najniższa cena z 30 dni: 44,91 zł
59,99 zł
53,99 zł
Najniższa cena z 30 dni: 53,99 zł

PORADNIKI O ZDROWIU

Choroby skóry - czym są, przyczyny, najczęstsze choroby skóry

Skóra, nasz największy narząd, pełni nie tylko funkcję ochronną, lecz także...

czytaj więcej