• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Jak wykryć zaburzenia rozwojowe u dzieci i co dalej? Praktyczne rozwiązania do pracy z dziećmi w domu i w szkole

JAK WYKRYĆ ZABURZENIA ROZWOJOWE U DZIECI I CO DALEJ? PRAKTYCZNE ROZWIĄZANIA DO PRACY Z DZIEĆMI W DOMU I W SZKOLE

  • Wydawca: Fraszka Edukacyjna
  • Rok wydania: Warszawa 2011
  • Wydanie: 1
  • Ilość stron: 164
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-61309-86-4
 
37,00 zł
33,30 zł 33,30 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Jak wykryć zaburzenia rozwojowe u dzieci i co dalej? Praktyczne rozwiązania do pracy z dziećmi w domu i w szkole to pozycja obowiązkowa dla każdego pedagoga i rodzica. W książce wskazano logiczne rozwiązania, jak radzić sobie z wolniejszym rozwojem dziecka. 

Oto typowa klasa: Antek przy pisaniu pokłada się na ławce, Zuzia czyta, zasłaniając jedno oko, Paweł prawie zawsze zajmuje się nie tym, czym powinien, twierdząc, że nie zrozumiał polecenia, Małgosia mozolnie gryzmoli wypracowanie, do odczytania którego trzeba będzie zatrudnić grafologa, a Grześ... gdzie się podział Grześ? Jeszcze przed chwilą, wprawdzie wiercąc się i podskakując, siedział w ławce!

Jeśli jesteś nauczycielem lub rodzicem takiego ucznia, sięgnij po książkę Jak wykryć zaburzenia rozwojowe u dzieci i co dalej. Dowiesz się z niej, jakie zachowania dziecka mogą wskazywać na opóźniony rozwój jego umiejętności wzrokowych, słuchowych, motorycznych, przetwarzania informacji lub innych. Autorka książki wyjaśnia, jakie badania lekarskie i psychologiczne warto wykonać, by sprawdzić, w czym tkwi sedno problemów. Dzięki tej wiedzy będziesz w stanie dostosować oczekiwania wobec ucznia do jego możliwości, a także, rozumiejąc jego specyficzne potrzeby i trudności, zastosować w klasie lub w domu skuteczne interwencje, które pozwolą mu osiągnąć sukces edukacyjny.

Opracowanie pozwala zrozumieć, jak należy zmienić pracę z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju, aby nie odstawało ono od innych.

Spis treści

I. Rozwój dziecka i symptomy zaburzeń

1 Czynniki wpływające na rozwój we wczesnej fazie

2. Czego się spodziewać w najwcześniejszych latach?

3. Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych

II. Interwencja psychologiczna w domu i szkole

4. Ruch a uczenie się

5. Wzrok, przetwarzanie obrazu i uczenie się

6. Słuch, przetwarzanie bodźców słuchowych i uczenie się

7. Jak psycholog może pomóc

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY