• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-31003_19993_150x190

KETOGENICZNE SUPERPALIWO. ZDROWE TŁUSZCZE NA ZWIĘKSZENIE ODPORNOŚCI, ZRZUCENIE ZBĘDNYCH KILOGRAMÓW, POPRAWĘ PRACY MÓZGU I SERCA. NAJLEPSZE ŹRÓDŁA ORAZ POPRAWNE DAWKOWANIE

  • Wydawca: Vital
  • Rok wydania: 2020
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 344
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-8168-479-8
 
54,50 zł
43,60 zł 43,60 zł PLN 1
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Ketogeniczne superpaliwo. Zdrowe tłuszcze na zwiększenie odporności, zrzucenie zbędnych kilogramów, poprawę pracy mózgu i serca. Najlepsze źródła oraz poprawne dawkowanie

Autor: dr James DiNicolantonio, Dr Joseph Mercola

Wszystko, co wiesz o tłuszczach to nieprawda?

Przygotuj się na trzęsienie ziemi, ponieważ prawdopodobnie wszystko, co do tej pory słyszałeś o tłuszczach, może okazać się wielką pomyłką! Od kilkudziesięciu lat nasycone kwasy tłuszczowe „oskarżane” są o negatywny wpływ na organizm. Najnowsze badania naukowe udowodniły jednak, że wcale nie zwiększają one ryzyka chorób serca, zawału czy udaru! Wprost przeciwnie – kiedy w organizmie utrzymana jest ich równowaga, tłuszcze nasycone kontrolują stany zapalne, dają impuls do rozwoju neuronów w mózgu, wspierają pamięć i funkcje poznawcze. Umożliwiają również sprawną komunikację między mózgiem a mięśniami, wspomagają zdrowe funkcjonowanie naczyń krwionośnych i regulują ogólny stan zdrowia serca. Ta książka pozwoli Ci ustalić nie tylko, które tłuszcze wspierają zdrowie, a które nie, ale przede wszystkim, w jakich produktach znajdziesz ich najwięcej.

Zdrowe tłuszcze – gdzie występują i jaki mają wpływ na organizm

Dzięki współpracy dwóch wybitnych naukowców, dr. Josepha Mercoli oraz dr. Jamesa J. DiNicolantonio, powstała kompletna, aktualna i rzetelna publikacja omawiająca temat wpływu tłuszczów na organizm ludzki. W oparciu o badania naukowe prowadzone przez zespół dr. DiNicolantonio, Autorzy udowadniają, które z popularnych tłuszczów takich jak olej kokosowy, masło, śmietana, oliwa z oliwek, olej rybny czy oleje roślinne są korzystne dla utraty wagi, a które faktycznie powodują przyrost masy ciała. Bardzo dokładnie omawiają rolę kwasów omega-3 (w tym przede wszystkim DHA, ALA i EPA) w utrzymaniu prawidłowego funkcjonowania organizmu oraz mózgu. Zwracają również uwagę, w jaki sposób, dzięki odpowiedniej jego suplementacji wyeliminować lub zmniejszyć ryzyko groźnych chorób takich jak:
– choroba Alzheimera,
– zespół nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD),
– autyzm,
– depresja,
– nerwica,
– schizofrenia,
– zaburzenia osobowości borderline (niestabilność nastroju i impulsywna agresja).

Brak równowagi omega-3 i omega-6 przyczyną stanów zapalnych?

Czy wiesz, że obecnie w naszej diecie przyjmujemy dziesięciokrotnie mniej tłuszczów omega-3 EPA i DHA niż nasi przodkowie z czasów Paleolitu? Jak udowadniają Autorzy, niedobory te mają niszczycielski wpływ na nasze zdrowie, ponieważ stanowią jedną z głównych przyczyn stanów zapalnych w organizmie. Zarówno omega-3 jak i omega-6 mogą działać jako budulce w procesie pro- i przeciwzapalnym. Kwas omega-3 produkuje więcej składników przeciwzapalnych, a tłuszcz omega-6 buduje więcej składników prozapalnych. Ponieważ współczesna zachodnia dieta jest obfita głównie w omega-6, wielu z nas prawdopodobnie żyje w stanie chronicznego stanu zapalnego, wynikającego z braku równowagi między tymi kwasami tłuszczowymi. Autorzy zdradzają, jaki jest optymalny stosunek kwasów omega-3 do omega-6 oraz w jaki sposób bezpiecznie je zrównoważyć.

Cykliczna dieta ketogeniczna, pokarmy zwalczające stany zapalne i wiele więcej

Dzięki informacjom zawartym w tej książce poznasz również:
– różnice między tłuszczami nasyconymi a wielonienasyconymi,
– zalety diety ketogenicznej w zmniejszaniu ryzyka zachorowania na chorobę Alzheimera, czy eliminowaniu insulinooporności,
– zasady i zalecenia dotyczące cyklicznej diety ketogenicznej,
– wpływ kwasów tłuszczowych na dysfunkcję mitochondrialną,
– wpływ omega-3 pochodzenia morskiego na zwiększenie tkanki mięśniowej,
– pokarmy, które zwalczają stany zapalne, zwiększają długość życia oraz odporność, poprawiają pracę mózgu, serca oraz układu krążenia, pomagają zrzucić zbędne kilogramy, przeciwdziałają depresji,
– tłuszcze uzupełniające takie jak olej rybny, olej z kryla, olej lniany,
– oleje, których powinieneś używać do gotowania,
– porady dotyczące wyboru najlepszego suplementu oraz zasad jego przechowywania.


 

Spis treści

Ketogeniczne superpaliwo. Zdrowe tłuszcze na zwiększenie odporności, zrzucenie zbędnych kilogramów, poprawę pracy mózgu i serca. Najlepsze źródła oraz poprawne dawkowanie

Autor: dr James DiNicolantonio, Dr Joseph Mercola

Przedmowa

Wprowadzenie: Tłuszczowe nieporozumienie

Rozdział 1: Z perspektywy historii: demonizowanie złych tłuszczów

Rozdział 2: Niebezpieczna trans-zycja: wzloty i upadki tłuszczów trans

Rozdział 3: Omega-3 i omega-6: co ma do tego ewolucja?

Rozdział 4: Zdrowe tłuszcze zdrowi ludzie: Powstrzymać niekontrolowany omega-6

Rozdział 5: Tłuszcze spożywcze: co jest dobre, co jest złe dla zdrowia serca?

Rozdział 6: Omega-3 kontra omega-6: Tłuszcze, które regenerują, a nie degenerują

Rozdział 7: Tłuszcze, od których chudniesz, tłuszcze, od których tyjesz .

Rozdział 8: Tran i coś więcej: przewodnik po mniej znanych olejach i suplementach

Rozdział 9: Co jeść: szukaj pokarmów z odpowiednimi tłuszczami

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY