• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Metodologia badań społecznych

METODOLOGIA BADAŃ SPOŁECZNYCH

  • Wydawca: PWN
  • Rok wydania: Warszawa 2012
  • Wydanie: 2
  • Ilość stron: 496
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-01-14999-4
 
59,90 zł
53,91 zł 53,91 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Wznowienie klasycznej pracy omawiającej całościowo problemy metodologii badań społecznych. Stanowi podsumowanie wieloletnich badań i przemyśleń jednego z największych polskich specjalistów w tej dziedzinie, którego dorobek naukowy inspiruje kolejne pokolenia badaczy i teoretyków nauk społecznych. Z czasem uzyskała charakter pracy klasycznej w polskiej socjologii.

Pozycja obowiązkowa w biblioteczce każdego socjologa! Adresowana także do przedstawicieli innych nauk społecznych, jak psychologia czy psychologia społeczna, pedagogika, nauki polityczne czy ekonomiczne, a nawet do bardziej empirycznie zorientowanych adeptów nauk prawnych.

Spis treści

1. Problematyka i metody badań

2. Zjawiska społeczne i odpowiadające im pojęcia

3. Definiowanie pojęć i dóbr wskaźników

4. Rodzaje twierdzeń

5. Uzasadnianie twierdzeń. Empiryczna weryfikacja hipotez

6. Wyjaśnianie i przewidywanie

7. Budowa teorii

8. Praktyczne zastosowania socjologii

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY