• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Nauka czytania od A do Z metodą sylabową

NAUKA CZYTANIA OD A DO Z METODĄ SYLABOWĄ

  • Wydawca: Harmonia
  • Rok wydania: 2016
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 216
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7134-828-0
ilość opinii: 1
5/5 na podstawie 1
35,00 zł
31,50 zł 31,50 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Publikacja stanowi cenną pomoc wspomagającą naukę czytania. Wspiera ten proces i może być wykorzystywana zarówno samodzielnie, jak również z każdym zestawem podręczników dla uczniów klasy 1.

W książce zastosowano kolejność wprowadzania liter zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Dwuznaki, trójznaki oraz głoski zapisywane w dwojaki sposób występują tak jak w elementarzu, czyli po zapoznaniu uczniów ze wszystkimi literami, które pisze się zgodnie z zasadą fonetyczną. Przy analizie i syntezie wprowadzono również sylabę jako ogniwo pośrednie między wyrazem a głoską, które ma za zadanie rozszerzenie tak zwanego pola czytania. Teksty do czytania zawierają nowo poznaną literę oraz litery wprowadzone wcześniej.

 

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia
  • autorki 10 September 2016
  • ocena:
  • Pracuję z uczniami klasy pierwszej na tym Elementarzu.Wiadomo na Elementarzu Rządowym tez. Publikacja ta pomogła opanować moim uczniom technikę poprawnego, płynnego, całościowego czytania z syntezą fonemową. Nauka czytania od A do Z zawiera sylaby, wyrazy, zdania z nową poznaną literą, dwuznakiem, trójznakiem pisane w dwóch kolorach, z podziałem na sylaby, małymi i wielkimi literami. Ponadto zawiera litery nowo poznane które uczeń odczytuje w izolacji po kolejnych nowo wprowadzonych literach dzięki czemu nauczyciel ma możliwość sprawdzenia znajomości liter na kolejnych etapach nauki czytania i nie musi odwoływać się do demonstracyjnego alfabetu umieszczonego w klasie. , jak również ćwiczenia dotyczące podkreślania liter, którymi różnią się pary wyrazów np. Lola-Lila, szukania krótkich wyrazów ukrytych w dłuższych np.listek (lis).Ponadto w publikacji znajdują się zdania w których zawarta jest nowa poznana litera.Są również zagadki, obrazki z prawidłowym podziałem na głoski. Publikacja uwzględnia stopień trudności. Uczniowie mogą odczytywać tylko poznane litery, sylaby lub wyrazy,zdania, zagadki. Dzieci podkreślają nowo poznaną literę, porównują i dostrzegają różnice i podobieństwa w literach podobnych ( inwersja statyczna, dynamiczna typu u n, m-n, b-d , l-t,ł M-W ) W elementarzu znajdują się zadania z kwiatkiem dla uczniów zdolnych. Zestawy wyrazów zawarte na kartach pracy można czytać na czas np. w ciągu minuty ile ich przeczyta uczeń w związku z czym poszerza się tempo i pole czytania. Zestawy wyrazów moga być wykorzystane do pisania z pamięci i ze słuchu(szczególnie wyrazy z ortogramami ó-u, ch-h, rz-ż, ci-ć, dzi-dź, sz, cz itd . Można również wykorzystać zestawy wyrazów i zdań do ćwiczeń w pisaniu, zamiany druku na pismo, stosowania prawidłowych połączeń z samogłoskami z nową poznaną literą w kontekście sylaby, wyrazu, zdania. Nauka czytania od A do Z stanowi uzupełnienie Elementarza Rządowego i nie tylko. Uczniowie nie uczą się tekstów na pamięć bo jest to niemożliwe. Nie nauczą się sylab, wyrazów, zdań nie powiązanych ze sobą, które nie mają charakter powiastkowy. Elementarz jest bogato ilustrowany.Polecam do nauki czytania. Można go wykorzystać również na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych.
Renata Naprawa Alicja Tanajewska Iwona Kiełpińska

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY