
PEDAGOGIKA MEDIALNA T 1. PODRĘCZNIK AKADEMICKI
- Wydawca: PWN
- Rok wydania: Warszawa 2007
- Wydanie: 1
- Ilość stron: 348
- Oprawa: miękka
- ISBN: 978-83-01-15156-0
47,50 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 299zł Najniższa cena z 30 dni: 47,50 zł
Zamówienia złożone od dnia 20 XII 2021 r. mogą zostać zrealizowane w styczniu.
Podręcznik wprowadza w podstawowe pojęcia i koncepcje związane ze środkami przekazu, komunikacją społeczną i społeczeństwem informacyjnym. Wskazuje zadania mediów w edukacji, a także funkcje i obszary badawcze pedagogiki mediów. Przybliża rolę radia, filmu i telewizji w wychowaniu i patologii. Ponadto autorzy omawiają zmiany w modelach nauczania oraz znaczenie technologii informacyjnej w procesie kształcenia, dokształcania i samokształcenia, w diagnostyce i terapii pedagogicznej, zarządzaniu edukacją, badaniach nauczycielskich, szkolnictwie zawodowym oraz edukacji na odległość. Publikacja porusza też zagadnienia metodyki kształcenia edukacji medialnej i technologii informacyjnej.
Część I. Media a cywilizacje
ROZDZIAł 1. Komunikacja a społeczeństwo
ROZDZIAł 2. Media w wymiarze społecznym i indywidualnym
ROZDZIAł 3. Media wytworem i kreatorem współczesnej kultury – kulturowe uwarunkowania
mediów
Część II. Media w pedagogice
ROZDZIAł 1. Przedmiot i zadania mediów w komunikacji
ROZDZIAł 2. Media w katalogu oerodków dydaktycznych
ROZDZIAł 3. Wybrane modele komunikowania
ROZDZIAł 4. Wychowanie a media
ROZDZIAł 5. Media a patologie
ROZDZIAł 6. Metodologia badañ w pedagogice medialnej
Część III. Zarys kognitywistyczno-konstruktywistycznej teorii
pedagogiki medialnej
ROZDZIAł 1. Problemy pedagogiki medialnej
ROZDZIAł 2. Teoria kognitywistyczna w edukacji wspieranej mediami
ROZDZIAł 3. Konstruktywizm w edukacji wspieranej mediami
Bibliografia
Indeks nazwisk
Indeks rzeczowy
Strona Internetowa Medicon.pl korzysta z plików cookies. Możesz je wyłączyć w swojej przeglądarce. Więcej o plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.