• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Podstawy perfumerii. Historia, pochodzenie i zastosowanie substancji zapachowych.

PODSTAWY PERFUMERII. HISTORIA, POCHODZENIE I ZASTOSOWANIE SUBSTANCJI ZAPACHOWYCH.

  • Wydawca: MA
  • Rok wydania: Łódź 2009
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 291
  • Oprawa: twarda
  • ISBN: 978-83-923517-2-6
 
80,90 zł
74,34 zł 74,34 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Książka Podstawy perfumerii  jest przeznaczona dla studentów kosmetologii, chemii, farmacji, biologii i dziedzin pokrewnych, w których substancje zapachowe pojawiają się jako niezmiernie ważny element technologii i techniki, a ich rola w życiu człowieka. i otaczającego nas świata wymaga pogłębionej znajomości budowy tych substancji i ich rozlicznych fascynujących właściwości. Może być także źródłem informacji dla tych wszystkich, którzy interesują się światem zapachów, perfum, aromaterapią itp.

Tagi: Aromaterapia , CHEMIA KOSMETYKÓW , kosmetologia podręcznik ,

Spis treści

1.  Zmysł węchu - budowa i mechanizm działania

2.  Zapach a psychika

3.  Zapach jako źródło i nośnik informacji

4.  Historia perfumerii cz.1. Starożytność i wczesne średniowiecze

5.  Historia perfumerii cz.2. Woda Królowej Węgier

6.  Historia perfumerii cz.3. Ostatnie stulecia

7.  Klasyfikacja zapachów

8.  Serowce zapachowe cz.1. Składniki naturalne pochodzenia zwierzęcego

9.  Serowce zapachowe cz.2. Składniki naturalne pochodzenia roślinnego - otrzymywanie

10. Surowce zapachowe cz.3. Składniki naturalne pochodzenia roślinnego - przegląd wybranych olejków eterycznych

11. Surowce zapachowe cz.4. Składniki naturalne pochodzenia roślinnego - ekstrakty i olejki eteryczne z żywic

12. Surowce zapachowe cz.5. Składniki syntetyczne

13. Ocena jakości substancji zapachowych

14. Perfumiarze. Tworzenie kompozycji zapachowym

15. Perfumowanie wyrobów cz.1. Dobieranie kompozycji zapachowych do podstawowych grup wyrobów perfumowanych

16. Perfumowanie wyrobów cz.2. Zawartość kompozycji zapachowych w wyrobach. Technologia perfumowania. Ocena jakości zaperfumowania

17. Wyroby perfumeryjne i ich wytwarzanie

18. Regulacje prawne dotyczące stosowania kompozycji zapachowych

19. Aromaterapia, aromachologia, aromamarketing

20. Globalny przemysł perfumeryjny. Marki i ich właściciele

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY