• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-promocja-w-aptece_5716_150x190

PROMOCJA W APTECE

  • Wydawca: MedPharm
  • Rok wydania: Wrocław 2009
  • Wydanie: 1
  • Ilość stron: 150
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-604-6644-5
 
31,00 zł
15,00 zł 15,00 zł PLN 1
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

 Coraz bardziej konkurencyjne otoczenie rynkowe wymaga od właścicieli i personelu aptecznego coraz bardziej zdecydowanych, dobrze zaplanowanych, skutecznych działań marketingowych. Jednym z najważniejszych, i najskuteczniejszych elementów działań marketingowych są promocje.
Dlaczego klienci powinni wybrać właśnie Państwa aptekę.
Niniejsza książka pozwoli dobrze zaplanować i kreatywne przygotować akcje promocyjne.
Nauczy Państwa jak:

• dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta
• planować akcje i kampanie promocyjne
• budować pozycję apteki na rynku
• rozpoznawać i w pełni wykorzystywać pojawiające się okazje
• wyróżnić się w lokalnym środowisku
• kreować i wzmacniać markę naszej apteki w świadomości Pacjentów
• budować trwałe relacje z Klientami
• współpracować z lokalnymi partnerami
• skutecznie stosować elementy marketingu mix: produkt, cena, dystrybucja, promocja

Niewielu farmaceutów zna odpowiedzi na powyższe pytania. Niniejsza książka wypełnia zatem ogromną lukę w świadomości właścicieli i personelu aptecznego. Jeżeli chcą być Państwo lepsi i szybsi niż konkurencja,
po prostu muszą Państwo ją przeczytać !

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia
Katarzyna Szalonka

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY