• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Psychologia starzenia się i strategie dobrego życia

PSYCHOLOGIA STARZENIA SIĘ I STRATEGIE DOBREGO ŻYCIA

  • Wydawca: Difin
  • Rok wydania: 2017
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 198
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-8085-489-5
 
45,00 zł
39,90 zł 39,90 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Starość i starzenie się społeczeństw staje się stopniowo coraz lepiej rozpoznanym problemem. Wyzwaniem pozostaje zdiagnozowanie, na ile starość można uczynić produktem i to rentownym. Autorki określają zakres, w jakim seniorzy wpisują się w najnowsze strategie marketingowe na rynku, w jakim zakresie ich zasoby stają się doceniane na rynku pracy (międzygeneracyjny mentoring) i jak oni sami rewolucjonizują technologię (telesenior).

Bezsprzecznym atutem książki jest wpisanie się w najnowsze trendy badań społecznych dotykające aktualnych rewolucji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi z nakierowaniem na mentoring międzygeneracyjny oraz żywo dyskutowaną dehumanizację medycyny w kierunku teleusług jako sposobów na redukcję kosztów starzenia się globalnego społeczeństwa.

Spis treści

Rozdział 1. Starzenie się społeczeństw globalnym wyzwaniem  
Emilia Martynowicz

Rozdział 2. Diagnoza starości w Polsce  
Karolina Kuryś-Szyncel

Rozdział 3. Jakość i strategie życia w starości  
Aleksandra Błachnio

Rozdział 4. Starość produktywna a wykorzystanie potencjału ludzi w podeszłym wieku  
Aldona Molesztak

Rozdział 5. Senior w społeczeństwie konsumpcyjnym  
Aldona Molesztak

Rozdział 6. Nowy rynek usług – telegeriatria, telemedycyna  
Aleksandra Błachnio

Rozdział 7. Międzygeneracyjny mentoring  
Karolina Kuryś-Szyncel

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY