• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-30955_19935_150x190

Q EDUKACJI CYFROWEJ

  • Wydawca: Difin
  • Rok wydania: 2020
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 196
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-8085-023-1
 
59,00 zł
53,10 zł 53,10 zł PLN 1
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Q edukacji cyfrowej

Autor: Marlena Plebańska, Aleksandra Szyller, Małgorzata Sieńczewska

Celem książki jest kompleksowa analiza wykorzystania technologii cyfrowych w szkołach na wszystkich poziomach edukacyjnych oraz wypracowanie na jej podstawie rekomendacji w zakresie metod, form oraz narzędzi pracy niezbędnych w procesach dydaktycznych realizowanych z wykorzystaniem technologii cyfrowych. Publikacja opiera się na wynikach największego polskiego badania Polska Szkoła w Dobie Cyfryzacji. Książka odnosi się do całego środowiska szkolnego, obejmującego uczniów, nauczycieli, rodziców, kadrę zarządzającą. Bowiem potrzeby, oczekiwania oraz możliwości środowiska szkolnego kształtują poziom wdrożenia, wykorzystania oraz rozwoju technologii cyfrowych w szkołach.

Spis treści

Q edukacji cyfrowej

Autor: Marlena Plebańska, Aleksandra Szyller, Małgorzata Sieńczewska

Wstęp

Rozdział 1. Znaczenie cyfryzacji we współczesnym świecie

1.1. Wyzwania wobec edukacji XXI wieku
1.2. Cyfrowa szkoła – stół na czterech nogach
1.3. Cyfrowa edukacja – komponenty, konteksty

Rozdział 2. Pedagogiczne i psychologiczne podstawy edukacji XXI wieku

2.1. Teorie uczenia się a rozwój nowoczesnych technologii
2.2. Nowatorskie metody uczenia się w epoce cyfrowej
2.3. Znaczenie edukacji cyfrowej w szkole – wyniki badań własnych

Rozdział 3. Infrastruktura polskich placówek edukacyjnych

3.1. Dostęp do Internetu
3.2. Bezpieczne korzystanie z technologii cyfrowych

Rozdział 4. Sprzęt i narzędzia cyfrowe w szkole

4.1. Zastosowanie cyfrowych technologii w nauczaniu
4.2. Wyposażenie pracowni przedmiotowych
4.3. Dostęp do sprzętu
4.4. Z jakich multimediów najczęściej korzysta się w szkołach?

Rozdział 5. Wykorzystanie zasobów cyfrowych w szkole

5.1. Rola nauczyciela podczas korzystania z zasobów cyfrowych przez uczniów
5.2. Korzystanie z zasobów cyfrowych podczas zajęć w szkole – wyniki badań
5.3. Samodzielne tworzenie zasobów multimedialnych

Rozdział 6. Kompetencje cyfrowe nauczycieli

6.1. Modele wprowadzania TIK w szkole
6.2. Jak przebiega typowa szkolna lekcja z wykorzystaniem TIK? – wyniki badań
6.3. Model kompetencji cyfrowych nauczycieli – rekomendacja
 

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY