
ROZMOWA Z PACJENTEM W APTECE
- Wydawca: MedPharm
- Rok wydania: Wrocław 2006
- Wydanie: I
- Ilość stron: 158
- Oprawa: miękka
- ISBN: 83-60466-03-3
14,00 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 299zł Najniższa cena z 30 dni: 15,00 zł
Zamówienia złożone od dnia 20 XII 2021 r. mogą zostać zrealizowane w styczniu.
Fitoterapia czy ziołolecznictwo, aplikować czy stosować? W rozmowie z pacjentem ważne jest nie tylko co się mówi, ale również jak się mówi! Liczne przykłady porad z codziennej praktyki farmaceutycznej uwrażliwią Państwa na sposób prowadzenia rozmów z pacjentami: aby Państwa pacjenci zawsze czuli się dobrze zrozumiani.
1. WSTĘP
2. PRZEDMOWA DO WYDANIA POLSKIEGO
3. KOMUNIKACJA. POROZUMIENIE NIE JEST OCZYWISTE!
- Jak mówimy - mowa i mowa ciała
- Co mówimy
- Zdać się na innych - pytać i słuchać
- Porozumieć się - łatwiej powiedzieć niż wykonać
4. KLIENT. ISTOTA NIEZNANA
- Klient czy pacjent - kłopotliwe pytanie
- Trudny klient
5. PORADNICTWO I INFORMACJA
- Pytania w rozmowie doradczej
- Trzy razy dziennie jedna tabletka - udzielenie zrozumiałej informacji
- Argumentować ze względu na korzyść pacjenta
- Czy można trochę więcej?
6. TRUDNE ROZMOWY
- Dostanę to taniej?
- Sensownie i pomocnie czy „wystarczająco, celowo i ekonomicznie"
- Wspólne rozwiązywanie problemów
7. KOMUNIKACJA PRZEZ TELEFON
- Telefonować - ale prawidłowo
PIŚMIENNICTWO
Strona Internetowa Medicon.pl korzysta z plików cookies. Możesz je wyłączyć w swojej przeglądarce. Więcej o plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.