• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu Zeszyt ćwiczeń 1 - Percepcja wzrokowa

STYMULACJA PRAWEJ I LEWEJ PÓŁKULI MÓZGU ZESZYT ĆWICZEŃ 1 - PERCEPCJA WZROKOWA

  • Wydawca: Arson
  • Rok wydania: 2011
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 80
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-61022--20-6
 
15,00 zł 15,00 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Zeszyty ćwiczeń z serii Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu są przeznaczone dla dzieci:
- zagrożonych dysleksją
- ze skrzyżowaną lateralizacją
- z trudnościami w nauce języka

Zadania zawarte w książeczce uczą dostrzegania szczegółów obrazka, analizowania elementów narysowanego schematu rysunku oraz samodzielnego tworzenia ilustracji tematycznych (do podanego wzoru należy dorysować różne elementy, tworząc za każdym razem inny obrazek). 

Propozycje mogą być wykorzystane także do ćwiczeń sekwencji słuchowo-ruchowych: dorosły rysuje wzór podstawowy i wyjaśnia który obrazek będzie wykonywany. Wydaje polecenie, np: oko ,ucho, ogonek. Dziecko realizuje sekwencje i według podane kolejności dorysowuje oko, ucho, ogonek, do podstawowego wzoru.

Zadania rozwijają umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację wzrokowo-ruchową.

Ćwiczenia te są przydatne w terapii logopedycznej, reedukacyjnej.
Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w przedszkolu i w szkole.

Seria Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu polecana jest przez prof. dr hab. Jagodę Cieszyńską.

Pozycja Zeszyt ćwiczeń 1 - Percepcja wzrokowa składa się z 80 czarno-białych stron z perforacją (do wyrwania).

Tagi: pomoce logopedyczne , logopedia książka ,

Spis treści

Karta 1-10 dziecko powinno dorysowywać elementy do podstawowego wzoru według podanego przykładum który znajduje się po lewej stronie kartki. Następnie próbuje na oddzielnej kartce, z pamięci, dorysować elementy do wybranego wzoru. Może też wykonać, dodając elementy własnego pomysłu do schematu. Gdy opanuje tę umiejętność, uzupełnia ilustracje zawarte na kartkach 11-22. Po kilkukrotnym powtórzeniu wybranych obrazków, rysuje samodzielnie ilustrację tematyczną.
Karta 23-32 dziecko powinno dorysować elementy do wzoru według podanego przykładu, który znajduje się po lewej stronie kartki.
Karta 33-36 dziecko dorysowuje wzory, naśladując podaną sekwencję. Rysuje wzory rozpoczynając pracę od strony lewej. Kolejno, analizując wzór po wzorze przechodzi do prawej strony kartki (porządkowanie świata od lewej do prawej strony).
Karta 37-38 dziecko wyszukuje wśród obrazków wzór ten, który znajduje się w ramce.
Karta 39-40 dziecko skreśla obrazek, który nei pasuje do pozostałych.

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia
Agnieszka Bala

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY