SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ SZEREGI I RELACJE - 300 ELEMENTÓW
- Wydawca: Arson
- Rok wydania: 2011
- Oprawa: pudełko tekturowe
- ISBN: 5907763600360
61,90 zł
powyżej 300zł Najniższa cena z 30 dni: 61,90 zł
Seria Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się przeznaczona jest dla dzieci:
- zagrożonych dysleksją i dyslektycznych
- z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego
- z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą
- także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego
Zadania usprawniają procesy myślowe, rozwijają podstawowe funkcje umysłowe, rozwijają lewopółkulowe poznawcze umiejętności oparte na strategiach symultanicznych (prawopółkulowych) i sekwencyjnych (lewopółkulowych).
Ćwiczenia te są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej.
Zadania zawarte w grach rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową, uczą logicznego myślenia, naśladowania i tworzenia sekwencji, przygotowują do nauki czytania i pisania.
Zabawy można wykorzystać w codziennej pracy edukacyjnej w domu, przedszkolu i szkole.
Pozycja Szeregi i relacje składa się z 300 elementów tekturowych, 60 pasków wzorcowych oraz instrukcji ćwiczeń.
Tagi: pomoce logopedyczne , neurologopedia ,
Zespół Klinefeltera to jedna z najczęściej występujących anomalii chromosomowych,...
czytaj więcej