• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-teoria-komunikowania-masowego_5187_150x190

TEORIA KOMUNIKOWANIA MASOWEGO

  • Wydawca: PWN
  • Rok wydania: Warszawa 2008
  • Wydanie: 1
  • Ilość stron: 576
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-01-15153-9
 
59,00 zł
51,90 zł 51,90 zł PLN 1
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

 Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania:

* strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych;
* organizacji i kulturze mediów;
* treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego;
* widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego;
* społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.

Spis treści

Rozdział 1 Wprowadzenie

Rozdział 2 Narodziny mediów masowych

Rozdział 3 Pojęcia i modele komunikowania masowego

Rozdział 4 Teoria mediów a teoria społeczna

Rozdział 5 Komunikowanie masowe a kultura

Rozdział 6 Nowe media – nowa teoria?

Rozdział 7 Normatywna społeczna teoria mediów

Rozdział 8 Struktura i produkt mediów – zasady i odpowiedzialność

Rozdział 9 Ekonomia i zarządzanie mediami

Rozdział 10  Globalne komunikowanie masowe

Rozdział 11 Organizacja mediów – naciski i wyzwania

Rozdział 12 Tworzenie kultury mediów

Rozdział 13 Treść przekazu masowego – zagadnienia, koncepcje i metody analizy

Rozdział 14 Gatunki i teksty

Rozdział 15 Widownia – teoria i tradycje badawcze

Rozdział 16 Tworzenie się widowni i doświadczenie odbioru mediów

Rozdział 17 Oddziaływanie mediów – procesy i modele

Rozdział 18 Oddziaływania społeczno-kulturowe

Rozdział 19 Informacje, opinia publiczna i komunikacja polityczna

Rozdział 20 Przyszłość komunikacji masowej

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

POLECAMY