![G-26037_14193_150x190](/uploads/thumbsuploads/data/g/g-26037_14193_150x190.jpg)
UCZĘ CZYTAĆ PORADNIK DLA NAUCZYCIELI I RODZICÓW POCZĄTKUJĄCYCH CZYTELNIKÓW
- Wydawca: Harmonia
- Rok wydania: 2015
- Wydanie: I
- Ilość stron: 120
- Oprawa: miękka
- ISBN: 978-83-8080-004-5
powyżej 300zł Najniższa cena z 30 dni: 15,00 zł
W publikacji przedstawiono czytanie jako proces rozwiązywania problemów, łamigłówkę czy układanie puzzli. Książka dostarcza cennych, praktycznych wskazówek, jak przygotować dzieci do nauki czytania oraz w jaki sposób wspierać je w nabywaniu tej umiejętności.
Prezentowany w niniejszej publikacji sposób nauczania sztuki czytania poprzez rozwiązywanie problemów nie wymaga fundamentalnych zmian w dotychczas stosowanych metodach i praktykach dydaktycznych. Nie narzuca żadnych rygorystycznych procedur ani ściśle określonych materiałów. Pozwala na całkowicie spontaniczne doświadczenia z dowolną książką w szkole lub w domu. Punktem wyjścia nie jest z góry założony materiał, którego dziecko ma się nauczyć. Liczy się to, co uczeń aktualnie wie i potrafi, co może wnieść do czytania dowolnego tekstu wspólnie z dorosłym. Nie jest to program, który należy realizować strona po stronie, lecz zbiór wskazówek do wykorzystania w pracy z różnymi czytelnikami i z zastosowaniem różnych materiałów.