• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Trudna klasa

TRUDNA KLASA

  • Wydawca: Fraszka Edukacyjna
  • Rok wydania: Warszawa 2011
  • Wydanie: 1
  • Ilość stron: 228
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-88839-72-6
 
39,00 zł
37,00 zł 37,00 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Bill Rogers Trudna klasa. Opanować, wychować, nauczyć...

O Autorze:
Bill Rogers to znany w świecie anglosaskim konsultant edukacyjny, który w szkołach i na uniwersytetach prowadzi dla nauczycieli i dyrektorów szkół seminaria w dziedzinie szkolnych strategii kierowania zachowaniem uczniów, utrzymania dyscypliny podczas lekcji, skutecznego nauczania, panowania nad stresem i opieki nad nauczycielami. Jest znany ze swej wrażliwości na nauczycielskie troski i potrzeby, a także z praktycznego podejścia do problemów. Książka ta jest wynikiem jego własnych doświadczeń z pracy w szkołach w Wielkiej Brytanii i Australii, a także jego wieloletniej pracy szkoleniowej wśród nauczycieli.


W jakimś momencie swojej kariery każdy nauczyciel napotyka trudną klasę. Kiedy to się stanie, zaczyna odliczać czas do końca dnia, semestru, roku. Pomimo tego, że trudna klasa stanowi olbrzymie wyzwanie, nie musi zdominować życia nauczyciela. W tej książce Autor, Bill Rogers, omawia na praktycznych przykładach skuteczne strategie, które można wprowadzić, by przezwyciężyć syndrom trudnej klasy. Istnieje kilka podstawowych elementów tych strategii, które omówiono w książce Trudna klasa:

- Zidentyfikowanie, co sprawia, że klasa jest trudna

- Utworzenie planu zachowania klasy

- Rozwinięcie strategii koleżeńskiego wsparcia

– Stworzenie strategii postępowania z trudnymi uczniami po lekcji

- Zmiana wzorców złego zachowania

– Stworzenie systemu pomocy nauczycielom na zastępstwie w trudnej klasie.

Każdy z tych elementów jest dokładnie omówiony i zilustrowany przykładami.
Podstawowe przesłanie dokumentowane przez autora w książce Trudna klasa jest następujące: pojedynczy nauczyciel nie ma szans na opanowanie trudnej klasy, ale stworzenie dobrej strategii szkoły, opartej na współpracy i wzajemnym wsparciu nauczycieli, może zdziałać cuda. Bill Rogers pokazuje, jak w praktyce takie strategie można tworzyć i wprowadzić w życie.
Jest to książka napisana przez praktyka, który doskonale wie, jakim wyzwaniem jest praca nauczyciela i dlatego polecamy ją wszystkim nauczycielom i dyrektorom szkół, niezależnie od stażu pracy i doświadczenia. Polecamy ją też studentom pedagogiki i kierunków nauczycielskich – ta książka spowoduje, że Wasze wejście do szkoły będzie dużo lepsze, skuteczniejsze i spokojniejsze. Nauczyciel często musi umieć postawić się w sytuacji ucznia, dlatego książka Trudna klasa Rogers może okazać się prawdziwą inspiracją do współpracy z dziećmi.

Tagi: kierowanie klasą szkolną ,

Spis treści

1. Co sprawia, że klasa jest trudna?
2. Spotkania klasowe
3. Opracowanie grupowego (klasowego) planu zachowania
4. Wprowadzanie klasowego planu zachowania metodą wzmocnień grupowych
5. Ustalenie zasad współpracy z klasą
6. Postępowanie z trudnymi uczniami
7. Zachowania powtarzające się i zmiana zachowania
8. Nauczyciele na zastępstwie a trudna klasa
9. Wzajemne wspieranie się nauczycieli
10. Podsumowanie.
 

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY