
WPROWADZENIE DO NAUCZANIA PRAKTYCZNYCH UMIEJĘTNOŚCI W MEDYCYNIE RODZINNEJ.
- Wydawca: Zdrowie i Zarządzanie
- Rok wydania: Kraków 2002
- Wydanie: I
- Ilość stron: 160
- Oprawa: miękka foliowana
26,00 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 299zł
Zamówienia złożone od dnia 20 XII 2021 r. mogą zostać zrealizowane w styczniu.
Książka znajduje się na stanie w ilości trzech egzemplarzy.
1) Wprowadzenie - specyfika kształcenia lekarzy rodzinnych
- ewolucja kształcenia lekarzy rodzinnych w Europie
- specyfika opieki podstawowej. Różnice między podstawową a specjalistyczną opieką zdrowotną
- wskaźniki akredytacji PLR dla celów dydaktycznych
2) Rozpoczęcie kształcenia rezydenta
- ustalenie potrzeb szkoleniowych, integracja, negocjacje, prezentacja praktyki, zapoznanie się z najczęstszymi problemami zdrowotnymi praktyki
- cele szkolenia
3) Proces uczenia
- style uczenia się - prezentacja metod dydaktycznych
- ewaluacja procesu kształcenia - podsumowanie
- poprawa jakości procesu nauczania
4) Poprawa umiejętności przydatnych w prowadzeniu praktyki PLR
- zarządzanie praktyką
- podstawy zarządzania stanem chorobowym
- działania promocyjne i prewencyjne w PLR
- przeprowadzanie rozmów telefonicznych
- procedura wypisywania recept
- nauczanie umiejętności przeprowadzania konsultacji lekarskiej w PLR
- przekazywanie złych wiadomości
- krótkie epizody infekcyjne w PLR - jak rozpoznawać i leczyć
- zasady nauczania ratownictwa medycznego w PLR
- zasady nauczania leczenia bólu przewlekłego w PLR.
1) Wprowadzenie - specyfika kształcenia lekarzy rodzinnych
- ewolucja kształcenia lekarzy rodzinnych w Europie
- specyfika opieki podstawowej. Różnice między podstawową a specjalistyczną opieką zdrowotną
- wskaźniki akredytacji PLR dla celów dydaktycznych
2) Rozpoczęcie kształcenia rezydenta
- ustalenie potrzeb szkoleniowych, integracja, negocjacje, prezentacja praktyki, zapoznanie się z najczęstszymi problemami zdrowotnymi praktyki
- cele szkolenia
3) Proces uczenia
- style uczenia się - prezentacja metod dydaktycznych
- ewaluacja procesu kształcenia - podsumowanie
- poprawa jakości procesu nauczania
4) Poprawa umiejętności przydatnych w prowadzeniu praktyki PLR
- zarządzanie praktyką
- podstawy zarządzania stanem chorobowym
- działania promocyjne i prewencyjne w PLR
- przeprowadzanie rozmów telefonicznych
- procedura wypisywania recept
- nauczanie umiejętności przeprowadzania konsultacji lekarskiej w PLR
- przekazywanie złych wiadomości
- krótkie epizody infekcyjne w PLR - jak rozpoznawać i leczyć
- zasady nauczania ratownictwa medycznego w PLR
- zasady nauczania leczenia bólu przewlekłego w PLR.
Strona Internetowa Medicon.pl korzysta z plików cookies. Możesz je wyłączyć w swojej przeglądarce. Więcej o plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.