• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Wprowadzenie do nauczania praktycznych umiejętności w medycynie rodzinnej.

WPROWADZENIE DO NAUCZANIA PRAKTYCZNYCH UMIEJĘTNOŚCI W MEDYCYNIE RODZINNEJ.

  • Wydawca: Zdrowie i Zarządzanie
  • Rok wydania: Kraków 2002
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 160
  • Oprawa: miękka foliowana
 
40,00 zł
26,00 zł 26,00 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Książka znajduje się na stanie w ilości trzech egzemplarzy.

1) Wprowadzenie - specyfika kształcenia lekarzy rodzinnych
- ewolucja kształcenia lekarzy rodzinnych w Europie
- specyfika opieki podstawowej. Różnice między podstawową a specjalistyczną opieką zdrowotną
- wskaźniki akredytacji PLR dla celów dydaktycznych
2) Rozpoczęcie kształcenia rezydenta
- ustalenie potrzeb szkoleniowych, integracja, negocjacje, prezentacja praktyki, zapoznanie się z najczęstszymi problemami zdrowotnymi praktyki
- cele szkolenia
3) Proces uczenia
- style uczenia się - prezentacja metod dydaktycznych
- ewaluacja procesu kształcenia - podsumowanie
- poprawa jakości procesu nauczania
4) Poprawa umiejętności przydatnych w prowadzeniu praktyki PLR
- zarządzanie praktyką
- podstawy zarządzania stanem chorobowym
- działania promocyjne i prewencyjne w PLR
- przeprowadzanie rozmów telefonicznych
- procedura wypisywania recept
- nauczanie umiejętności przeprowadzania konsultacji lekarskiej w PLR
- przekazywanie złych wiadomości
- krótkie epizody infekcyjne w PLR - jak rozpoznawać i leczyć
- zasady nauczania ratownictwa medycznego w PLR
- zasady nauczania leczenia bólu przewlekłego w PLR.

Spis treści

1) Wprowadzenie - specyfika kształcenia lekarzy rodzinnych
- ewolucja kształcenia lekarzy rodzinnych w Europie
- specyfika opieki podstawowej. Różnice między podstawową a specjalistyczną opieką zdrowotną
- wskaźniki akredytacji PLR dla celów dydaktycznych
2) Rozpoczęcie kształcenia rezydenta
- ustalenie potrzeb szkoleniowych, integracja, negocjacje, prezentacja praktyki, zapoznanie się z najczęstszymi problemami zdrowotnymi praktyki
- cele szkolenia
3) Proces uczenia
- style uczenia się - prezentacja metod dydaktycznych
- ewaluacja procesu kształcenia - podsumowanie
- poprawa jakości procesu nauczania
4) Poprawa umiejętności przydatnych w prowadzeniu praktyki PLR
- zarządzanie praktyką
- podstawy zarządzania stanem chorobowym
- działania promocyjne i prewencyjne w PLR
- przeprowadzanie rozmów telefonicznych
- procedura wypisywania recept
- nauczanie umiejętności przeprowadzania konsultacji lekarskiej w PLR
- przekazywanie złych wiadomości
- krótkie epizody infekcyjne w PLR - jak rozpoznawać i leczyć
- zasady nauczania ratownictwa medycznego w PLR
- zasady nauczania leczenia bólu przewlekłego w PLR.
 

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

POLECAMY