• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-jedz-prawdziwe-jedzenie-724x1024_17612_150x190

JEDZ PRAWDZIWE JEDZENIE PIĘĆ ZASAD UTRZYMANIA ZDROWEGO MÓZGU I CIAŁA

  • Wydawca: Vital
  • Rok wydania: 2016
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 253
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-65404-27-5
 
39,30 zł
27,51 zł 27,51 zł PLN 1
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Jedz prawdziwe jedzenie. Pięć zasad utrzymania zdrowego mózgu i ciała

Autor: Julie Montagu

Większość diet po prostu nie działa. Co więcej zaczęliśmy częściej chorować i przybierać na wadze dokładnie wtedy, gdy rozpoczęliśmy liczenie kalorii i jedzenie odtłuszczonych produktów, a zapomnieliśmy o prawdziwym, zdrowym jedzeniu. Dzięki tej książce będziesz mógł powrócić do korzeni i dokonać pozytywnych wyborów żywieniowych. Autorka podaje wiele przepisów na potrawy, wyjaśnia ich wartość odżywczą i udostępnia szereg pomysłowych sposobów na uwzględnienie powyższych produktów w codziennej diecie. Dzięki prawdziwemu jedzeniu odzyskasz energię i będziesz cieszyć się zdrowiem. Poznasz również metody na poprawę swojego samopoczucia i zwiększenia poziomu radości za pomocą medytacji, afirmacji, prostych ćwiczeń oddechowych i technik jogi. Zdrowie i energia bez liczenia kalorii.Zdrowie i energia bez liczenia kalorii.

Spis treści

Jedz prawdziwe jedzenie. Pięć zasad utrzymania zdrowego mózgu i ciała

Autor: Julie Montagu

Podziękowanie

Wstęp: jak ułatwić sobie pracę

Część I: Moje Proste Zasady dla zdrowia

Rozdział 1: Zjadaj jedno zielone warzywo liściaste dziennie

Tutaj dowiesz się w jaki sposób oraz dlaczego łatwo i bez najmniejszego wysiłku włączyć do codziennej diety szpinak, jarmuż, botwinę, brokuły oraz kapustę.

Rozdział 2: Zachowaj zdrowe serce dzięki pełnoziarnistym zbożom 

Tutaj dowiesz się w jaki sposób oraz dlaczego łatwo i bez najmniejszego wysiłku włączyć do codziennej diety komosę ryżową, kaszę jaglaną, brązowy ryż, płatki owsiane oraz kaszę gryczaną.

Rozdział 3: Skończ z rafinowanym cukrem, od dziś używaj tylko naturalnych substancji słodzących 

Tutaj dowiesz się w jaki sposób oraz dlaczego łatwo i bez najmniejszego wysiłku włączyć do codziennej diety miód, syrop ryżowy, syrop klonowy, cukier daktylowy oraz cukier kokosowy.

Rozdział 4: Pożegnaj oleje rafinowane i wymień je na zdrowe oleje nierafinowane 

Tutaj dowiesz się w jaki sposób oraz dlaczego łatwo i bez najmniejszego wysiłku włączyć do codziennej diety oliwę z oliwek, olej kokosowy oraz olej lniany.

Rozdział 5: Jedz zdrowe tłuszcze 

Tutaj dowiesz się w jaki sposób oraz dlaczego łatwo i bez najmniejszego wysiłku włączyć do codziennej diety awokado, orzechy oraz nasiona.

Rozdział 6: Włącz do swojej diety superżywność 

Tutaj dowiesz się w jaki sposób oraz dlaczego łatwo i bez najmniejszego wysiłku włączyć do codziennej diety jagody goji, nasiona chia, spirulinę, pyłek pszczeli oraz kakao.

Rozdział 7: Jedząc na mieście, przestrzegaj pięciu prostych reguł  

Tutaj dowiesz się w jaki sposób oraz dlaczego zjeść zdrowy obiad w restauracji dzięki pięciu prostym trikom.

Część II: Proste Zasady dzięki którym zachowasz szczęście oraz niewyczerpaną energię

Rozdział 8: Znajdź w sobie moc superbohatera

Tutaj dowiesz się w jaki sposób oraz dlaczego łatwo i bez najmniejszego wysiłku włączyć do codziennego życia medytację, świadome oddychanie, afirmacje oraz jogę.

Rozdział 9: Kilka prostych rad, jak pozostać aktywnym

Tutaj dowiesz się w jaki sposób oraz dlaczego łatwo i bez najmniejszego wysiłku włączyć do codziennego życia witaminę D, wodę, zielone warzywa, ruch, świadome życie oraz sen, które pomogą ci nabrać niewyczerpanej energii.

Podsumowanie: w kilku słowach

Przypisy 

O Autorce

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY