• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-28266_16778_150x190

BIZNES APTEKA JAK NIE DAĆ SIĘ WYPRZEDZIĆ KONKURENCJI

  • Wydawca: MedPharm
  • Rok wydania: 2017
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 202
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-945682-0-7
 
39,00 zł
35,10 zł 35,10 zł PLN 1
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

"Biznes Apteka jak nie dać się wyprzedzić konkurencji" autorstwa Marty Idczak

Z książki Biznes Apteka jak nie dać się wyprzedzić konkurencji dowiesz się:

  • W jaki sposób prowadzić swój biznes, aby stał się bardziej rentowny?
  • Jakie kompetencje powinien posiadać menadżer, aby stał się dźwignią sukcesu w aptece?
  • Jak komunikować się z pracownikami, aby zmotywować ich do pracy?
  • Jak zbudować z nich zespół, który będzie dla siebie inspiracją?
  • Jak skutecznie wyznaczać odpowiedzialności pracownikom?
  • Jak może wyglądać przyszłość Twojej apteki w oparciu o nowe rozwiązania systemowe?
  • Jak organizować czas w aptece, delegować zadania, wyznaczać odpowiedzialności i cele?
  • Jak skutecznie zorganizować w aptece promocje?
  • Jak organizować  marketing stacjonarny i internetowy w dobie Ustawy o zakazie reklamy aptek?
  • Jak korzystać z kategoryzacji leków i polityki liderów, aby usprawnić swoje zakupy? Jak budować relacje z pacjentem, by więcej sprzedawać?
  • Jak korzystać z mediów społecznościowych i wpływać na markę w zgodzie z Ustawą.
  • Jak ( dzięki rozwiązaniom online) stać się apteką o charakterze globalnym?

Biznes Apteka jak nie dać się wyprzedzić konkurencji przeznaczona jest dla:

  • Dla farmaceutów pracujących w aptekach tradycyjnych i sieciowych
  • Reprezentantów handlowych, kierowników, dyrektorów operacyjnych firm farmaceutycznych
  • Pracowników hurtowni farmaceutycznych
  • Agencji reklamowych chcących budować marketing apteczny w zgodzie z Ustawą
  • Trenerów szkoleniowych, dla których poznanie funkcjnowania tego biznesu może stać się przyczynkiem do urozmaicenia swojej oferty szkoleniowej dla aptek.
  • Specjalistów IT, którym dedykowana jest przede wszystkim ostatnia część książki, w której informuje o rozwiązaniach systemowych dla aptek w przyszłości.
  • Wszystkich ludzi biznesu , którzy chcą zapoznać się z rynkiem aptecznym, by poszerzyć swoją wiedzę i świadomość.
  • Tych, którzy podobnie jak ja spełniają swoje marzenie o rzeczach, które od dawna układają się w głowie i przychodzi ten jeden jedyny moment, kiedy przelewamy to na papier i zaczynamy realizować.

Spis treści

"Biznes Apteka jak nie dać się wyprzedzić konkurencji" autorstwa Marty Idczak

Przedmowa.

Wprowadzenie.

CZĘŚĆ I Startujemy.

Na jakim etapie biznesu jestem?

Własne dokonania.

Analiza zysków i strat.

Nasze zakupy.

Podległy mi zespół.

Decyzja.

CZĘŚĆ II Atrybuty menadźera.

Kompetencje menadżerskie.

10 cech dobrego menadźera apteki.

Wyznaczanie celów.

CZĘŚĆ III Skuteczne zarządzanie personelem aptecznym.

4 stopnie budowania zespołu.

Zagrajmy w pytania.

Efektywne zarządzanie.

Komunikacja.

Motywacja.

Egzekwowanie wyników.

Edukacja.

Ćwiczenia praktyczne, które zmotywują twój personel do pracy.

Wyznaczanie odpowiedzialności.

8 zasad skutecznege delegowania zadań.

10 zasad skutecznego zarządzania czasem.

CZĘŚĆ IV Zarządzanie zakupami.

Jak wykorzystać w zakupach kategoryzację leków?

Ustanowienie kategorii.

Czy warto ustalać liderów w kategorii?

Czy jest mi potrzebna grupa zakupowa?

CZĘŚĆ V Skuteczna sprzedaż.

Wnętrze, które przyciąga.

Edukacja pacjenta.

Komunikacja z pacjentem.

Co z tą standaryzacją obsługi klienta?

Jak ustalić plan promocji w aptece, aby uzyskać wysoką rentowność?

CZĘŚĆ VI Marketing stacjonarny.

Ustawa o zakazie reklamy aptek.

10 zasad marketingu aptecznego w dobie Ustawy.

Wysokorentowny marketing promocyjny.

10 sposobów na dodatkowe wzmocnienie marki aptecznej.

CZĘŚĆ VII Identyfikacja marki aptecznej w sieci.

Komunikacja marki w social media.

Jakie informacje powinna zawierać strona internetowa apteki?

Jak prowadzić bloga aptecznego, aby był wartościowy?

Co mogę komunikować na Facebooku i jak z niego korzystać?

W czym może pomóc aptece konto na Instagramie?

Co mogę komunikować na organizowanych webinarach edukacyjnych?

Czy apteka powinna miec konto na YouTube'ie?

Jak zbudowac dobry newsletter edukacyjny dla pacjenta?

Po co aptece marketing internetowy?

CZĘŚĆ VIII Jaka może być przyszłość?

To, co mogliśmy zrealizować chcąc i mogąc.

Skuteczny CRM w aptece.

Leki z dowozem do pacjenta.

Badanie satysfakcji klienta.

Uruchomienie infolinii informacyjnej i edukacyjnej.

Infokioski.

Aplikacje mobilne komunikowane przez aptekę.

Nasza przyszłość, to podjęcie decyzji.

Zakończenie.

 

 

 

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

99,00 zł
89,10 zł
31,00 zł
15,00 zł
31,00 zł
15,00 zł
31,00 zł
15,00 zł

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY