• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Pomoc dzieciom w radzeniu sobie z gniewem. Podejście kognitywno-behawioralne

POMOC DZIECIOM W RADZENIU SOBIE Z GNIEWEM. PODEJŚCIE KOGNITYWNO-BEHAWIORALNE

  • Wydawca: Fraszka Edukacyjna
  • Rok wydania: 2012
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 235
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-61309-87-1
 
39,00 zł
37,05 zł 37,05 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Książka Pomoc dzieciom w radzeniu sobie z gniewem. Podejście kognitywno-behawioralne ma na celu pomóc dzieciom w opanowaniu agresji i destrukcyjnych zachowań, które są skutkiem gniewu. W tym celu zastosować można trening kognitywno-behawioralny, indywidualny lub w małych grupach. 

W każdej szkole jest jakiś odsetek dzieci, wobec których tradycyjny, dyscyplinarny system okazuje się nieskuteczny. W oczach dorosłych ci uczniowie wydają się rozumieć zasady właściwego zachowania, ale z jakichś powodów nie są w stanie (czy – w rzadszych przypadkach – nie chcą) się do nich dostosować.
Z  książki Pomoc dzieciom w radzeniu sobie z gniewem. Podejście kognitywno-behawioralne, której autorami są światowej sławy specjaliści w dziedzinie terapii agresji dzieci i młodzieży, czytelnik dowie się, jakie są mechanizmy powstawania złości i gniewu oraz pozna sprawdzony program, którym można objąć agresywne dzieci w szkole. Dokładny opis koniecznych przygotowań, sposobów współpracy z rodzicami i treści kolejnych sesji pozwala wprowadzić program w każdej szkole.

Spis treści

1. Rodzenie się agresji

2. Empiryczne podstawy rozwojowego modelu problemów emocjonalnych i społeczno-poznawczych u agresywnych dzieci

3. Rola treningu radzenia sobie z gniewem w całościowym, szkolnym programie pozytywnego wsparcia behawioralnego

4. Rozpoczynanie programu radzenia sobie z gniewem

5. Rola nauczyciela w generalizacji

6. Przygotowanie pierwszego spotkania 

7. Wyniki badań efektów działania Programu Radzenia Sobie z Gniewem i Programu Zdolności Radzenia Sobie

8. Program radzenia sobie z gniewem Przewodnik

9. Kiedy zastosować terapię wobec dziewcząt albo dzieci ze środowisk o odmiennej kulturze

10. Możliwość negatywnego wpływu grupy i alternatywne zastosowanie pracy indywidualnej 

11. Konkretny przykład

12. Często zadawane pytania

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

24,90 zł
21,90 zł

POLECAMY