• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-31551_20594_150x190

SŁUCHAJ! SZTUKA SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI

  • Wydawca: Helion
  • Rok wydania: 2021
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 208
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 9788328371798
 
39,90 zł
33,90 zł 33,90 zł PLN 1
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Słuchaj! Sztuka skutecznej komunikacji

Autor: Dale & Associates Carnegie

Dale Carnegie był prawdziwym pionierem. Przyszedł na świat w ubogiej rodzinie, jednak dzięki pracowitości, mądrości i niezwykłej przenikliwości stał się jednym z najbardziej wpływowych ludzi swoich czasów. Był przywódcą. Wypracował własne zasady i według nich postępował. Zmieniał siebie, podnosił jakość swojego życia, a następnie zaczął przemieniać życie milionów innych ludzi. Udowodnił, że można stać się lepszym człowiekiem, szczęśliwszym, bardziej świadomym i bogatszym, i równocześnie sprawiać, aby ludzie dookoła również stawali się bogatsi i szczęśliwsi. A wszystko zaczyna się od słuchania. Jednak aby prawdziwie zmienić swoje życie na lepsze, nie wystarczy tylko słuchać. Trzeba dotrzeć do istoty słuchania.

Dzięki tej książce zrozumiesz zasady komunikowania się. Dowiesz się, jakie przeszkody po stronie nadawcy i odbiorcy utrudniają odpowiednie zrozumienie siebie nawzajem. Prędko się zorientujesz, że kluczowe znaczenie ma opanowanie sztuki słuchania i że można się jej nauczyć. Tylko dzięki niej zaczniesz rozumieć, co druga osoba naprawdę stara się powiedzieć, a nie tylko słowa, które wypowiada. Będziesz korzystać z informacji wynikających z kontekstu rozmowy. Nauczysz się kontrolować złość i inne emocje podczas rozmowy i w ten sposób unikać eskalacji konfliktu. Dowiesz się, jak słuchać, aby druga osoba czuła się wysłuchana. Weź sobie do serca mądrość zawartą w tej książce - a zdołasz poprawić wszystkie swoje relacje z innymi ludźmi.

Dowiedz się, co o skutecznej komunikacji mówił Dale Carnegie:

  • co wpływa na jakość komunikowania się
  • filtry i ramy - zniekształcanie komunikacji po stronie nadawcy i odbiorcy
  • zakłócenia komunikacji, czyli jak radzić sobie z konfliktami
  • uważna obserwacja i komunikacja niewerbalna
  • jak zmienia się oblicze komunikacji w obecnych czasach
  • O autorze
  • Dale Carnegie (1888 – 1955) był amerykańskim pisarzem, pionierem w dziedzinie samorozwoju i umiejętności interpersonalnych. Urodził się w biednej farmerskiej rodzinie. Stał się sławny po opublikowaniu w 1936 roku swojej pierwszej książki, kultowej dziś pozycji Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi. W wielu krajach jest uważany za jednego z najważniejszych twórców książek ułatwiających rozwój osobisty i świadome budowanie kariery.


W ciągu dwóch miesięcy można pozyskać więcej klientów, po prostu interesując się innymi ludźmi, niż w ciągu dwóch lat próbując zainteresować innych sobą!

Dale Carnegie

Spis treści

CZĘŚĆ I. WŁAŚCIWOŚCI ODBIORCY

Rozdział 1. Filtry i ramy po stronie odbiorcy 23

Rozdział 2. Siedem typów słuchaczy 37

Rozdział 3. Cztery rodzaje słuchania 47

Dzienniczek dobrego słuchacza. Część I 53

CZĘŚĆ II. WŁAŚCIWOŚCI NADAWCY

Rozdział 4. Filtry i ramy po stronie nadawcy 59

Rozdział 5. Właściwości procesu kodowania 71

Rozdział 6. Style komunikacji 81

Dzienniczek dobrego słuchacza. Część II 91

CZĘŚĆ III. NIE SŁUCHASZ MNIE! O ZAKŁÓCENIACH W KOMUNIKACJI

Rozdział 7. Konflikt 99

Rozdział 8. Styl radzenia sobie z konfliktami (i co mówi o umiejętnościach słuchania) 113

Dzienniczek dobrego słuchacza. Część III 128

CZĘŚĆ IV. TECHNIKI SKUTECZNEGO SŁUCHANIA

Rozdział 9. Czynnik Einsteina: nie przestawaj dociekać 137

Rozdział 10. Pokerowa twarz 151

Rozdział 11. Słuchanie w nowym milenium 165

Dzienniczek dobrego słuchacza.

Część IV 176

Wnioski 179

Intuicja. Sztuka słuchania samego siebie 185

14-dniowy trening lepszego słuchania 195

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY