• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-21933_22958_150x190

NAUCZYCIEL A SZKOŁA JAKO PRZESTRZEŃ UCZENIA SIĘ I WYRÓWNYWANIA SZANS EDUKACYJNYCH

  • Wydawca: Difin
  • Rok wydania: 2022
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 362
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 9788382701760
79,00 zł
69,90 zł 79 69.9 PLN 1
Bezpłatna dostawa przy zakupach
powyżej 300zł
Najniższa cena z 30 dni: 79,00 zł
UWAGA!

Zamówienia złożone od dnia 20 XII 2021 r. mogą zostać zrealizowane w styczniu.

Opis

Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych

Redakcja Naukowa: Elżbieta Stokowska-Zagdan, Piotr Miller, Grażyna Cęcelek, Elżbieta Woźnicka

Publikacja poświęcona została debacie nad kondycją zawodu nauczyciela w wymiarze przeszłości, teraźniejszości oraz przyszłości, nad wyzwaniami stawianymi przed przedstawicielami zawodu nauczyciela, problemami i trudnościami, z jakimi muszą się zmagać pedagodzy we współczesnym świecie oraz nad perspektywami rozwoju profesji nauczycielskiej. Wymiana myśli i doświadczeń nad nauczycielem służy jednocześnie pogłębionej refleksji nad współczesnym uczniem, nad determinantami procesu jego wychowania i edukacji oraz nad jego przyszłością.

Spis treści

Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych

Redakcja Naukowa: Elżbieta Stokowska-Zagdan, Piotr Miller, Grażyna Cęcelek, Elżbieta Woźnicka

 

CZĘŚĆ I. Nauczyciel wobec nowych potrzeb, problemów i trudności uczniów

Anna Ozga
W trosce o sukces ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – poszukiwanie optymalnych rozwiązań w pracy nauczyciela

Jolanta Flanz
Wiedza i czynności nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej podejmowane wobec uczniów z niepowodzeniami szkolnymi – raport z badań

Grażyna Cęcelek
Znaczenie kompetencji nauczycielskich w determinowaniu jakości procesu edukacji, diagnozy i terapii pedagogicznej prowadzonego w oparciu o nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne

Alojzy Pilich
Rola szkoły i nauczyciela w procesie kształtowania bezpieczeństwa młodego pokolenia

Anna Szkolak-Stępień
Społeczne oczekiwania w zakresie umiejętności nauczyciela wczesnej edukacji – proces wyłaniania się teorii ugruntowanej (résumé z badań własnych)

Bartłomiej Rosiak
Nauczyciel a przyszłość ucznia – jak wspierać w rozwoju i osiąganiu celów edukacyjnych? O rozwoju ucznia w zreformowanej szkole. Problemy, dobre praktyki

CZĘŚĆ II. Nauczyciel w procesie kształtowania własnego profesjonalizmu i autorytetu

Magdalena Grochowalska
Znaczenia nadawane działaniom profesjonalnym przez nauczycielki edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej

Anna Abramczyk
Poczucie skuteczności własnej nauczyciela a efektywność transferu treści szkolenia do praktyki edukacyjnej

Kamila Lasocińska
Odkrywanie pasji jako element twórczego rozwoju i wyzwanie dla współczesnego nauczyciela

Joanna Jaworska
Budowanie autorytetu nauczyciela we współczesnej szkole

Roksolyana Shvay
Twórczość a wiedza – korelacja kontrowersyjna

CZĘŚĆ III. Nauczyciel w dobie cyfryzacji, pandemii oraz edukacji permanentnej

Aleksandra Szczygieł
Pokoleniowa wieża Babel – czy w czasach cyfryzacji młodzież i dorośli są w stanie się porozumieć?

Agnieszka Gołębieska-Wesołowska
Istotność gier komputerowych w spędzaniu czasu wolnego dzieci w młodszym wieku szkolnym

Małgorzata Parzych
Nauczyciel w sytuacji popandemicznej – próba refleksji

Elżbieta Woźnicka
E-nauczyciel inicjatorem edukacji całożyciowej

Mirosław Wójcik
Współczesny nauczyciel w świetle postulatów psychologii humanistycznej

Dorota Sipińska
Nauczyciel w personalistycznym rozumieniu jego profesji (próba analizy)

CZĘŚĆ IV. Nauczyciel w wybranych obszarach przestrzeni edukacyjnej

Jolanta Flanz
Zabawa w edukacji uczniów klas I–III szkoły podstawowej w świetle opinii nauczycieli

Agnieszka Gołębieska-Wesołowska
Kompetencje muzyczne nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej – raport z badań własnych

Teresa Janicka-Panek
Osiągnięcia uczniów klasy pierwszej jako źródło refleksji dla nauczycieli

Adam Przybysz
Sport i rekreacja jako jedne z ważniejszych środków wychowawczych w szkole

Małgorzata Gajak-Toczek
Edukacja polonistyczna jako podróż

Marta Grześko-Nyczka
Klasa szkolna jako przestrzeń efektywnego uczenia się i współpracy
 

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

PRODUKTY POWIĄZANE

65,00 zł
57,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 57,90 zł
42,00 zł
37,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 37,00 zł
67,00 zł
59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 59,00 zł
58,00 zł
52,20 zł
Najniższa cena z 30 dni: 52,20 zł
32,00 zł
28,80 zł
Najniższa cena z 30 dni: 28,80 zł

POLECAMY

159,00 zł
139,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 159,00 zł
99,00 zł
87,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 79,00 zł
63,00 zł
55,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 55,90 zł
49,90 zł
47,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 49,90 zł
49,90 zł
47,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 49,90 zł
44,99 zł
38,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 38,90 zł
69,00 zł
62,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 63,90 zł
44,99 zł
38,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 44,99 zł
49,00 zł
43,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 49,00 zł
149,90 zł
131,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 149,00 zł
49,90 zł
43,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 49,90 zł
59,50 zł
52,36 zł
Najniższa cena z 30 dni: 59,50 zł
130,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 130,00 zł
69,00 zł
63,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 69,00 zł
42,90 zł
36,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 36,90 zł
159,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 159,00 zł