• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Siła nawyku Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

SIŁA NAWYKU DLACZEGO ROBIMY TO, CO ROBIMY I JAK MOŻNA TO ZMIENIĆ W ŻYCIU I BIZNESIE

  • Wydawca: PWN
  • Rok wydania: 2013
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 424
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7705-270-9
 
44,90 zł
40,41 zł 40,41 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy.
Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele.
• Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie?
• Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu?
• Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces?
• W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza?
• Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep?


Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów.

• Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times
• Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times
• Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy
• Tłumaczenie na 31 języków
 

Spis treści

Część 1. NAWYKI JEDNOSTEK

1. Pętla nawyku: jak działają nawyki
2. Zachcianki mózgu: jak wykształcić nowe nawyki
3. Złota Zasada zmiany nawyku: dlaczego zachodzi transformacja

Część 2. NAWYKI SKUTECZNYCH ORGANIZACJI

4. Kluczowe nawyki albo ballada o Paulu O‘neillu: które nawyki są najważniejsze
5. Starbucks i nawyk sukcesu: kiedy siła woli staje się automatyczna
6. Siła kryzysu: jak liderzy tworzą nawyki wskutek wypadków i planowania
7. Target wie, czego chcesz, zanim ty sam się o tym dowiesz: kiedy firmy przewidują nawyki (i nimi manipulują)

Część 3. NAWYKI W SPOŁECZEŃSTWIE

8. Kościół w Saddleback i bojkot autobusów w Montgomery: jak powstają ruchy społeczne
9. Neurologia wolnej woli: czy jesteśmy odpowiedzialni za własne nawyki?

Załącznik. Przewodnik po sposobach wykorzystania zawartych tu pomysłów

Podziękowania

O źródłach

O autorze 

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

POLECAMY