• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
Dydaktyka szkoły wyższej o profilu medycznym.

DYDAKTYKA SZKOŁY WYŻSZEJ O PROFILU MEDYCZNYM.

  • Wydawca: PZWL
  • Rok wydania: 2016
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 198
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-200-5241-1
 
59,00 zł
49,90 zł 49,90 zł PLN 1
Dostawa od 11.80 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Przewodnik dla nauczycieli akademickich, edukatorów oraz osób zajmujących się dydaktyką medyczną. Podpowiada, w jaki sposób należy przygotowywać scenariusze zajęć, aby nauczanie było efektywne i skuteczne. 
Ponadto w publikacji przedstawiono: 

  • planowanie programów kształcenia,
  • cele ogólne i szczegółowe, 
  • dobór, metod, form i środków dydaktycznych oraz ewaluację procesu kształcenia
  • zagadnienia pomiaru dydaktycznego: kontroli i oceny wyników oraz obiektywizacji różnych metod egzaminacyjnych,
  • przykładowe scenariusze zajęć

Autorzy:

Agnieszka Bąk, Beata Białkowska,Katarzyna Herda-Płonka

Redaktor naukowy:

Katarzyna Herda-Płonka, Grażyna Krzemień

Spis treści

1. Wprowadzenie do dydaktyki szkoły wyższej o profilu medycznym – Katarzyna Herda-Płonka
2. Nauczyciel 
Wybrane aspekty etyczne w pracy nauczyciela akademickiego – Bogusław Zapart 
Psychologiczne aspekty uczenia się. Zakres kompetencji psychologicznych nauczyciela – Katarzyna Sitnik-Warchulska
Nauczyciel i student w procesie kształcenia – Katarzyna Herda-Płonka 
Kompetencje medialne nauczyciela akademickiego – Katarzyna Herda-Płonka 
3. Wybrane elementy procesu kształcenia 
Klasyfikacja celów kształcenia. Koncepcje taksonomiczne celów kształcenia – Grażyna Krzemień 
Autorski program nauczania a dobór treści kształcenia – Katarzyna Herda-Płonka, Grażyna Krzemień 
Metody nauczania w dydaktyce szkoły wyższej o profilu medycznym – Katarzyna Herda-Płonka, Grażyna Krzemień 
Formy nauczania – środki dydaktyczne – zasady nauczania – plakat konferencyjny – Katarzyna Herda-Płonka, Grażyna Krzemień 
Kontrola i ocena procesu dydaktycznego – Katarzyna Herda-Płonka 
4. Przykładowe scenariusze zajęć opracowane przez słuchaczy studiów doktoranckich Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach 
Scenariusz I. Stwardnienie rozsiane jako przykład schorzenia demielinizacyjnego – Natalia Niedziela 
Scenariusz II. Mszaki – treści uzupełniające dla przedmiotu botanika farmaceutyczna – Dorota Smolińska 
Scenariusz III. Stosowanie substytutów cukru w produkcji żywności niskoenergetycznej – Justyna Nowak 
Scenariusz IV. Niedomykalność zastawki mitralnej – Anna Leopold-Jadczyk 
Scenariusz V. Tłuszcze w żywieniu człowieka – Aneta Koszowska 
Scenariusz VI. Diagnostyka gruźlicy – Dagmara Jaworska 
Scenariusz VII. Metody antykoncepcyjne – regulacja narodzin – Aleksandra Ruci 
Scenariusz VIII. Interakcje leków z żywnością i suplementami diety jako problem społeczny – Magdalena Stafińska 
Scenariusz IX. Wiem, co jem. Skład chemiczny żywności – Karina Wengel 
Scenariusz X. Postępowanie lekarskie w migotaniu przedsionków (AF) – Beata Białkowska 
Scenariusz XI. Metody łagodzenia bólu porodowego – Agnieszka Bąk 
Scenariusz XII. Zapalenie naczyń – diagnostyka różnicowa i leczenie – Anna Krajewska 
Piśmiennictwo
Aneks – przykładowe arkusze ewaluacji

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY