• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-psychologia-dziecka_8450_150x190

PSYCHOLOGIA DZIECKA

  • Wydawca: PWN
  • Rok wydania: 2005, dodruk 2018
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 404
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-01-17779-9
 
59,00 zł
51,90 zł 51,90 zł PLN 1
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Podręcznik Psychologia dziecka został napisany głównie z myślą o studentach psychologii, pedagogiki i innych nauk społecznych. Z pewnością zaintersuje on również nauczycieli, wychowawców, lekarzy, pielęgniarki, rodziców oraz osoby zajmujące się wczesną interwencją i terapią dzieci.

Znakomity podręcznik ukazujący znaczenie dzieciństwa dla funkcjonowania człowieka przez całe życie:

  • pozwala na zrozumienie sensu zmian rozwojowych w różnych obszarach funkcjonowania dziecka;
  • wyczerpująco omawia rozwój emocjonalny, poznawczy, poznawczo-społeczny oraz rozwój języka dziecka;
  • wprowadza nowe, dotąd zupełnie w psychologii rozwoju nieobecne zagadnienia, jak: rola TV, komputerów i Internetu, porównania międzykulturowe;
  • ułatwia przyswojenie wiedzy dzięki wyróżnieniom istotnych treści, słowniczkowi pojęć oraz zaproponowanej literaturze dodatkowej.

Podręcznik prezentuje kluczowe zjawiska rozwojowe charakterystyczne dla okresu dzieciństwa. Autor, jeden z najbardziej uznanych psychologów rozwojowych na świecie, przedstawia, co dzieje się w okresie dzieciństwa i jakie to ma znaczenie dla funkcjonowania w dalszym życiu. W komplementarny sposób omawia rozwój emocjonalny, poznawczy, poznawczo-społeczny oraz rozwój języka dziecka. Omawia ich znaczenie dla funkcjonowania w ciągu cyklu życia. Dzięki bogatemu materiałowi empirycznemu podręcznik pozwala na zrozumienie sensu zmian rozwojowych w różnych obszarach funkcjonowania dziecka.
 

Spis treści

Rozdział 1

Odkrywanie natury dziecka

Rozdział 2

Istota dzieciństwa

Rozdział 3

Początek życia

Rozdział 4

Tworzenie związkow

Rozdział 5

Rozwój emocjonalny

Rozdział 6

Dziecko jako naukowiec: Piagetowska teoria rozwoju poznawczego

Rozdział 7

Dziecko jako praktykant: Wygotskiego społeczno-poznawcza teoria rozwoju 216

Rozdział 8

Dzieci jako osoby przetwarzające informacje

Rozdział 9

Posługiwanie się językiem .

Rozdział 10

Ku dojrzałości

Słownik pojęć

Bibliografia

Indeks nazwisk

Indeks rzeczowy

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

POLECAMY