• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-trening-umiejetnosci-dla-dzieci-z-zachowaniami-problemowymi_8455_150x190

TRENING UMIEJĘTNOŚCI DLA DZIECI Z ZACHOWANIAMI PROBLEMOWYMI

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • Rok wydania: 2011
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 220
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-233-3022-6
 
46,00 zł
40,50 zł 40,50 zł PLN 1
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Książka ta jest bardzo przydatna w praktyce klinicznej, ucieszyłem się więc, gdy do mych rąk trafiło jej poprawione wydanie. Uwzględniając najbardziej aktualne teorie i techniki, Michael L. Bloomquist przesunął akcent z patologii na analizę drogi rozwojowej dziecka. Podstawowe założenia pozostawił jednak takie same: rodzice mają największe możliwości, żeby pomóc swoim dzieciom, dlatego należy im zapewnić najlepsze do tego warunki. Ta książka będzie dla nich oraz dla współpracujących z nimi terapeutów najważniejszą pozycją wykorzystywaną w pracy z dziećmi”.
Dr Sam Goldstein, Neurology,
Learning and Behavior Center i Uniwersytet Utah,  Salt Lake City



Książka budzi ogromną nadzieję – dziecko przeżywające trudności może się stać osobą kompetentną i radzącą sobie, rodziny zaś, zbyt często obarczane odpowiedzialnością za trudności dziecka, mogą uzyskać wsparcie w swojej wytrwałej, sumiennej pracy
Dr Glenace Edwall,
Minnesota Department of Human Services, Saint Paul



Poprawione wydanie tego popularnego podręcznika, oparte na najnowszej wiedzy z dziedziny rozwoju dziecka i najlepszych praktykach klinicznych, odnosi się do szerokiego spektrum problemowych zachowań i kłopotów przystosowawczych. Autor opisał wiele praktycznych narzędzi służących do rozwijania samokontroli u dzieci i nastolatków przeżywających trudności, kierowania rozwojem społecznym i emocjonalnym oraz umiejętności szkolnych, a także redukowania stresu w rodzinie. Książka ta, zawierająca ponad 25 kart, które można reprodukować, jest znakomitą pomocą dla terapeutów pracujących z rodzinami w poradniach, szkołach lub placówkach opieki społecznej. Może być także samodzielnie wykorzystywana przez rodziców

Spis treści

Wprowadzenie

Przewodnik dla rodzica

Rozdział 1. Charakterystyka problemowych zachowań i trudności przystosowawczych u dzieci

Rozdział 2. Opracowanie planu działania dla dziecka z trudnościami rozwojowymi

Rozdział 3. Wspomaganie rozwoju samokontroli u dziecka

Rozdział 4. Wspomaganie rozwoju społecznego dziecka

Rozdział 5. Wspomaganie rozwoju emocjonalnego dziecka

Rozdział 6. Wspomaganie rozwoju umiejętności szkolnych u dziecka

Rozdział 7. Poprawa samopoczucia rodzica

Rozdział 8. Poprawa relacji w rodzinie


Rozdział 9. Podtrzymywanie poprawy u dziecka i pozostałych członków rodziny

Rozdział 10. Instytucje świadczące pomoc dziecku i rodzinie

Przewodnik dla terapeuty

Rozdział 11. Jak posługiwać się tą książką w pracy z dziećmi i rodzicami

Dodatek Sposoby nagradzania zachowań dziecka

Literatura uzupełniająca

Indeks
 

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY