• KOSZYK 0 (0 zł)
    Brak produktów w koszyku.
G-31540_20583_150x190

DIAGNOZA ROZWOJU DZIECKA PRZEDSZKOLNEGO PRZED ROZPOCZĘCIEM NAUKI W SZKOLE PROGRAM DO DIAGNOZY I OBSERWACJI DZIECI PRZEDSZKOLNYCH

  • Wydawca: Harmonia
  • Rok wydania: 2014
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 68
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 9788371347375
 
12,00 zł 12,00 zł PLN 1
Dostawa od 9.90 zł
lub za 0zł przy zakupach
powyżej 250zł

Opis

Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole

Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych

Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego.

Zawiera: szczegółowe cele kształcenia i wychowania, treści zgodne z treściami nauczania zawartymi w podstawie programowej wychowania przedszkolnego oraz sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania z uwzględnieniem możliwości indywidualizacji pracy w zależności od potrzeb i umiejętności dzieci.

Niniejsza publikacja została przygotowana zgodnie z obecnie funkcjonującym Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 803).

Książka ta jest jedną z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów służących do przeprowadzenia diagnozy rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Do kompletu tego należą także:

• A. Tanajewska, R. Naprawa, D. Kołodziejska, Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Arkusz monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego;

• A. Tanajewska, R. Naprawa, D. Kołodziejska, Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Karty pracy.

Publikacja Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole powstała z myślą o dzieciach kończących edukację przedszkolną i rozpoczynających edukację wczesnoszkolną. Książka z pewnością będzie pomocna w codziennej pracy:

• nauczycieli przedszkoli i oddziałów przedszkolnych uczących dzieci pięcio- lub sześcioletnie;

• nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów;

• pedagogów, psychologów.

Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia:

• programu zajęć kompensacyjno-korekcyjnych;

• programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych;

• indywidualnego programu wspomagania i korygowania rozwoju dziecka pięcio-, sześcioletniego;

• zakresu dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania wychowania przedszkolnego do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dziecka;

• planu działań wspierających.

 

 

Opinie

Imię i nazwisko
Email
Twoja ocena
Twoja opinia
Renata Naprawa Alicja Tanajewska

Zapytaj o produkt

Imię i nazwisko
Email
Telefon
Wiadomość

TYTUŁY POWIĄZANE

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT KUPILI RÓWNIEŻ

POLECAMY